Turn right ~ 3
'Je blijft?' Nick glimlachte breed. 'Alleen omdat je gitaar kan spelen.' Ik keek naar zijn gitaar. 'Geweldig. Misschien worden we wel goede vrienden.' Ik pakte zijn gitaar uit zijn handen. 'Dacht het niet guitar boy.' Ik speelde een liedje dat ik bij de muzieklessen op school had geleerd. 'Jij kan ook gitaar spelen?' Hij keek mij nieuwsgierig aan. 'Niet echt, ik heb alleen wat onthouden van de muzieklessen op school.' Ik vond het wel leuk dat hij gitaar kon spelen. 'Ik ben zo terug.' Mijn koffers waren nog vol dus ging ik al mijn spullen even een plek geven. Het duurde niet lang voor ik alles had opgeruimd. Ik deed het laatste shirt in mijn kledingkast en liep de woonkamer binnen. Nick was daar niet dus liep ik naar de keuken. Hij zat aan de eettafel een broodje te eten. 'Pak maar wat je wilt.' Zei hij. Ik ging ook maar een broodje eten. 'Ga jij nog wat doen vandaag?' Vroeg ik hem. 'Niet echt, mijn broers komen zo.' 'Ik wist niet dat jij broers hebt.' Hij lachte.'Dat is logisch, je kent me nog niet zo lang.'
Na het ontbijt zocht ik een outfit bij elkaar. Ik maakte me klaar voor een nieuwe dag. Net toen ik klaar was hoorde ik de bel gaan. Ik deed de deur maar open omdat Nick zich blijkbaar aan het omkleden was. Ik keek in twee verbaasde gezichten toen ik de deur open deed. 'Sinds wanneer heeft Nick weer een vriendin?' Vroeg een jongen met korte krullen aan de jongen naast hem. 'Ik weet net zo veel als jij Kevin.' Zei een jongen met halflang krullend haar. 'Ook hallo.' Zei ik sarcastisch. 'Sorry, maar we zijn nogal verbaasd om jou in het appartement van onze broer te zien. Ben je zijn nieuwe vriendin?' Dus dat waren zijn broers. 'Nee, ik woon hier alleen maar.' Zijn broers liepen naar binnen. 'Ik ben Joe, en dat is mijn broer Kevin.' Ik glimlachte. 'Ik ben Hayley.' 'Leuke naam.' Joe knipoogde naar me. Kevin gaf hem een por in zijn zij. 'Waar was dat voor nodig?!' Joe keek hem geïrriteerd aan. 'Oh, jullie zijn er al.' Zei Nick toen hij de woonkamer binnen liep. 'Ja, en we hebben al kennis gemaakt met Hayley.' Zei Kevin. 'Guys, Hayley is hiernaartoe verhuisd en haar ouders vonden het een goed idee als ze bij mij kwam wonen.' Legde Nick uit. 'Ooh, dus dit is de dochter van de vrienden van pap en mam?' Vroeg Joe. Nick knikte. Ik begon me af te vragen waarom ik hun niet eerder had ontmoet, omdat onze ouders goede vrienden waren. 'Oke, laten we aan het werk gaan.' Zei Kevin. 'Wat gaan jullie doen?' Ik keek ze vragend aan. 'We gaan ons nieuwe album afronden.' Zei Joe. 'Album?' Vroeg ik verbaasd. 'Ja, wij zitten in een band. Heb je dat niet verteld Nick?' Joe keek zijn broer aan. 'Nee, daar kwam ik nog niet aan toe.' In welke band zaten ze dan? Ik wilde het nu wel weten. 'Ooit gehoord van The Jonas Brothers? Ze staan nu alle drie voor je. ' Joe lachte. The Jonas Brothers. Daar had ik vast wel eens van gehoord.
Er zijn nog geen reacties.