Foto bij If you believe - 49

Wanneer iedereen klaar is, stappen ze met z'n allen het hotel uit. Het is best nog een gezellige sfeer. Het ene grapje na het andere wordt gemaakt. Iedereen is in een gewone stemming. Wanneer een taxi aankomt, zetten ze één voor één hun koffers in de auto. Daarna proberen ze allemaal in de auto te stappen. Maar aangezien ze met heel veel zijn, lukt het niet echt. Louis besluit om op Harry zijn schoot te gaan zitten. En Niall gaat op de achterbank op iedereen zijn schoot zich leggen. Hij ligt het meest comfortabele van de hele groep. Lekker languit en geen last hebben van iets. Op weg naar de luchthaven, zingen de jongen een aanstekelijk liedje. Iedereen is onmiddellijk mee. Het is echt een beestenboel in de wagen. Zelfs de chauffeur doet met alle plezier mee. Wanneer ze eindelijk aan de luchthaven komen, kruipt iedereen uit de auto. Behalve Niall. Die springt eruit. Iedereen, behalve Niall dan, rekt zich een beetje uit om een beetje deftig te kunnen stappen. In de luchthaven zelf moeten ze nog een tijdje wachten. Om hun bezig te houden, gaan ze alle winkeltjes eens binnen. En tussendoor gaan ze ook iets eten. Het is best wel gezellig. Niall en Phaedra lopen hand in hand. Net als Zayn en Nel. Zayn en Nel geven elkaar af en toe kusjes. Niall probeert om haar zo min mogelijk kusjes te geven. Omdat hij het er echt moeilijk mee heeft. Maar ondanks dat is Niall iets te actief. Zayn daarentegen is doodop. Maar toch kan hij het niet laten om Nel hier en daar eens te plagen. En Louis en Harry lopen ook hand in hand. Veel mensen kijken wel naar hun, maar ze trekken het zich niet aan. Ze hebben plezier en dat vinden ze het belangrijkste. In een winkeltje waar Zayn en Nel lopen, komen plots een paar gillende meiden hun richting uit. Nel gaat zwijgend een beetje aan de kant en laat de meisjes hun gang gaan. Een tijdje geleden zou zij dit ook geweest zijn. En nu loopt ze gewoon hand in hand met hem. Best raar. Wanneer de meisjes weer weg zijn, gaat Zayn terug bij haar. Want zij is ondertussen al verdergegaan om nog wat in de winkel rond te kijken. Wanneer hij zijn handen rond haar middel slaat, gaat er een rilling over haar heen. "Deze is mooi", zegt ze om de stilte te breken. Hij lacht eens en laat haar dan los. Zo kan hij de knuffel in zijn handen nemen. Hij kijkt eens aan de onderkant om de prijs te zien. Hij stapt weg met het beertje in zijn handen. Nel kijkt hem verward na. Maar hij ziet het niet. Hij stapt gewoon door naar de kassa. Hij betaalt het beertje en gaat dan terug naar Nel. "Je vindt hem mooi. En ik heb nog niets gekocht in de periode dat ik je al ken. En nu ik wegga.." Tranen in samenstelling met een glimlach komen op Nel haar gezicht. Ze neemt het beertje in haar handen en geeft Zayn een kus. Om daarna een knuffel te geven. Rustig stappen ze terug naar de groep. "We moeten nu echt wel gaan jongens", verwittigt Liam de jongens. Iedereen knikt. Nel en Phaedra krijgen een knuffel van iedereen, waarna ze worden achtergelaten door hen. Behalve Zayn en Niall blijven nog even staan. Niall zijn ogen zijn nu al rood. Nog meer tranen vloeien over zijn wangen. Terwijl Phaedra hem probeert te troosten. "Krijg ik nog een laatste kus?" Het klinkt echt smekend. Hij probeert zich los te maken uit de knuffel om in haar ogen te kijken. Hij knikt lichtjes zijn hoofd. Zijn lippen gaan naar de hare. En onverwachts opent hij zijn mond. Waardoor hun tongen nog even met elkaar spreken. Terwijl geven Zayn en Nel nog steeds een knuffel. Nel kan niet stoppen met huilen. Uiteindelijk geven ze elkaar nog een laatste kus. Moeizaam gaan ze verder en verder uit elkaar. Maar uiteindelijk lopen Zayn en Niall richting het vliegtuig. Zonder de meisjes. Ieder gaat zijn weg. Maar misschien toch tezamen.

Maybe only if they believe

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Ohhh, dit is echt te zielig! Is dit het einde van het eerste deel? :c
    Zo nee, snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen