Lily Rose
lily´s outfit: [url]C:\Users\Ivana\Pictures\kleren\foto.JPG[/url]
...........
Het is nu een week verder, ik heb nog 2 keer een photoshoot gehad. Eleanor zegt dat het belangrijk is om een goed portfolio te hebben. De jongens weten nog steeds niet van mij en Niall. Wel heb ik het El verteld. Ze is echt binnen een week mijn beste vriendin geworden. Ze was echt heel blij voor mij en Niall. Ze zij dat ik precies bij Niall paste. Ze was blij dat hij eindelijk iemand had gevonden. Het gevolg was dat het volgende moment dat ze Niall zag ze hysterisch op hem afrende en hem helemaal plat knuffelde. Ik lach in een deuk om haar actie. Echt jullie hadden de gezichten van de jongens moeten zien. Eleanor keek even hopeloos en rende daarna enthousiast op Harry af en knuffelde hem ook. Dit deed ze bij alle jongens. Met het excuus dat ze hyper actief was. De jongens geloofden haar en Louis was maar al te blij met zijn hyperactieve Vriendin. Ze begonnen samen te klieren en ik heb me de rest van de dag dood lopen lachen.
......
'Lily, Lily wake up' er word zachtjes aan mijn arm geschut. 'Lily!' ik open vermoeid mijn ogen en kijk in Eleanor haar zielige gezicht. 'whats wrong el?' vraag ik terwijl ik rechtop ga zitten. 'nobody whant's to go shopping with me' zegt ze met een pruilipje en een zielig stemmetje. Ik zucht. 'Ahw poor you' ze knikt heftig met haar hoofd. 'so i decided That you go with me' zegt ze stralend. Ik wil protesteren maar zie al aan haar gezicht dat het geen zin heeft. 'fine' zeg ik zuchtend en stap uit bed. Eleanor klapt hyper in haar handen en geeft me een knuffel. ' you have 20 minutes' zegt ze daarna loopt ze de deur uit en gooit die dicht. 'i hatelijk you' schreeuw ik haar na. Ik hoor haar lachen en i love you to terug roepen. Ik loop grinnikend naar mijn kast en pak mijn kleren eruit ik kijk uit het raam. Bah het is nog steeds slecht weer. Dan maar wat warms. Ik loop de badkamer in en zet de douche aan. Na precies 20 minuten loop ik de trap af helemaal aangekleed en mijn haar en make-up goed. Ik loop naar de hal en pak mijn vans bij de kapstok weg. Dit word waarschijnlijk een lange dag. Ik trek ze aan en ren nog even snel naar boven om mijn portemonnee, mobiel en extra spul in mijn handtas te proppen daarna loop ik de trap af naar de woonkamer waar ik Eleanor en de jongens zie zitten. El springt meteen op als ze me ziet en sleurt me mee. 'wait el i have to eat!' 'you can buy something later' zegt ze terwijl ze mijn jas in mijn handen drukt. Ik trek hem aan en loop achter Eleanor naar buiten. Ik pak mijn mobiel om te kijken hoelaat het is. Half 10! Ik zucht en stop mijn telefoon in mijn jaszak. De jongens wonen niet ver van de stad dus we besluiten te lopen. Onderweg heb ik nog wat te eten en drinken gehaald bij Starbucks en nu zijn we echt in de winkelstraat. Eleanor trekt me de 1e winkel in de ze ziet en we beginnen meteen met zoeken naar leuke kleren. Mijn ouders waren best rijk dus ik ook. Ik heb ook altijd gewerkt dus ik heb wel genoeg geld. En trouwens shoppen doe ik niet zo vaak. Ik loop naar de paskamers met wat leuke kleren en hang ze in een van de hokjes. Ik zie el ook al aanlopen. Ik glimlach naar haar en zij schreeuwt, Lets have fun!' ik grinnik en loop het hokje in. El en ik hebben de grootste lol. We zoeken voor elkaar outfits uit en maken dan gekke foto's we zijn nu ondertussen al uit 3 winkels geschopt. We hebben ook wat leuke dingen gekocht en zijn nu in de h&m. Ik zoek tussen een rek met leuke shorts. Het is misschien nog lang geen zomer ik wil er gewoon een paar ze zijn zo leuk! Ik heb er 4 uitgezocht en loop naar de paskamer. Ik pak ook nog wat leuke shirtjes. Ik kleed me om en bekijk het eerste zetje. Ik schrik op van mijn telefoon. Ik heb een smsje van alisson.
'hè where are you?!'
Xxx A
Ik zucht, vandaag hadden we eigenlijk ballet. Maar ik ben er mee gestopt. Ik deed het eigenlijk alleen nog voor mijn moeder en nu ze er niet meer is vond ik het niet meer nodig om er mee door te gaan.
Im sorry alli
But i quit, i just had to.
There is no reason for me to go on with ballet.You know That
,Xxx
Ik zucht en stop mij telefoon weer weg. Ze zal heel kwaad op me zijn maar ze weet dat ik zou stoppen wanneer ik kon. 'el kont achter me staan en geeft me een knuffel. 'you're okay?' ik knik en glimlach naar haar. Lachend gaan we weer verder met shoppen. Aan het eind van de dag lopen we lachend het appartement van de jongens weer in. El neemt afscheid en gaat weer naar huis. Ze heeft morgen een fotoshoot dus ze moet goed uitgerust zijn. Ik loop gelijk door naar mijn kamer en begin al mijn nieuwe kleren op te bergen in mijn inloopkast. Na een tijdje ben ik daar mee klaar. Ik loop weer naar beneden en kijk in alle kamers. Er is niemand thuis. In de keuken licht een briefje op tafel.
Hè little carrot!!
Hè siss im sorry for Louis.
When you come home There is probably nobady.
Paul called us, hè wanted to speak us immediately.
So There is pizza just put it in The oven.Love Zayn.
Ps and Louis!!
Ik grinnik even om het berichtje. Ik stop de pizza in de oven en ga op de bank zitten. Jeej een avond alleen.
Er zijn nog geen reacties.