Foto bij my first day

Hayley pov

Snel maak ik me klaar voor mijn eerste werkdag.
Ik doe mijn PizzaLaLa shirt aan en trek een jeansbroek aan.Ik neem mijn brommer en ga naar mijn werk."Hey,Hayley,ik heb al een klant voor je"zegt Jonas,de jongen dat de telefoons opneemt."Je moet naar de Jommekesstraat"Ik knik enthousiast,neem de pizzas aan en spring op mijn brommer.Als ik aanbel komt er een dikke man van rond de 40 opendoen."Zijn mijn pizza's er?"vraagt hij nors.Snel knik ik en duw de pizza"s in zijn handen."dat is dan 20 euro meneer"Hij duwt me een briefje van 20 in mijn handen en slaagt dan de deur dicht.Leuk begin mompel ik.Dan gaat mijn werkgsm."Hayley hier"Ja Hayley,je moet pizza's komen halen en dan meteen naar de Kapelstraat."Oke".Ik duw af en ga naar het gebouw waar de pizza's al klaarstaan.Ik laad ze snel op en ga naar de kapelstraat 52.Ik spring weeral op mijn brommer en spurt naar de Kapelstraat.Ik geef de vrouw haar pizza en ga terug naar het gebouw,PizzaLaLa.Ik parkeer mijn brommer even want ik heb pauze.Ik neem mijn broodje ham en eet hem op en neem een slok van mijn ice tea.
Pizza's bezorgen is zwaarder dan ik dacht...


Laat een reactie zodat ik weet dat ik verder moet gaan,en owja,zouden jullie een abo willen nemen of me als vriend toevoegen??

xXx

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen