Hoofdstuk 5
Binnen twee minuten was ik alweer bij het huis van mijn oom en tante, toen ik thuis was besefte ik eigenlijk pas dat ik de enige echte Daan Zwierink heb ontmoet! Wauw, een droom die uitkam. Vrolijk loop ik het huis binnen. 'Hey oompje, hoi tante!' En ik geef ze allebei een kus op hun wang. 'Zozo, waarom ben je opeens zo vrolijk meid?' vroeg mijn oom. Ik was helemaal aan het stralen, 'nou, ik heb net mijn allergrootste idool DAAN ZWIERINK ontmoet in het park!!!!!' riep ik uit, mijn oom en tante moesten wel om me lachen. 'Ach, kind super leuk voor je! Maar die Daan eh?' zei mijn tante, 'Ja, wat is er met Daan?' vroeg ik meteen. 'Daantje is onze buurjongen, hij woont in het huis links naast dit huis.' vertelde mijn tante, 'WAT?! Meen je dat serieus?! Is dit echt geen grapje?' 'Nee, ik meen het serieus!' Dusja, ik had vanavond gewoon Daan ontmoet en nu blijkt het dat hij mijn buurjongen is, dit kan niet waar zijn! Ik zie dat het al best laat is, dus ga maar naar boven naar mijn mooie nieuwe kamer, ik pak mijn mobiel en kijk even op twitter. Ik zie dat bijna heel mijn tijdlijn over Daan gaat, huh wat zou er aan de hand zijn? Ik verstuur even snel een tweet '' @ManiacTessa: Wie ik vanavond heb leren kennen eh, wauuuw!<3 '' Snel druk ik op verzenden en ga naar Daan zijn twitter, even kijken waarom heel mijn tijdlijn over Daan gaat, eventjes zijn tweets lezen.
Er zijn nog geen reacties.