024
Ik schrok van mezelf en ik voelde mijn lichaam rood worden. De tijd leek in slowmotion te gaan en daarom zag ik langzaam, dat de blondine zich losmaakte van Zayn. Net voor ze haar hele aandacht om mij kon vestigen was ik opeens weg. Na een klap in me gezicht ging alles weer normale snelheid. 'huh? auw!' zei ik. Dani keek me geirriteerd aan. 'Ik vind hem niet leuk, ik ben niet jaloers.. blabla.' snauwde ze naar me. Ik zuchtte. 'Ja, nou, sorry hoor. Het was gewoon onverwachts!' 'Shht!' siste Dani die haar hand op mijn mond duwde. 'We gaan naar beneden en zeggen nu gewoon eerlijk dat we voor Zayn komen, hij zag ons vast niet.' zei Dani toen. 'Serieus? Ik gilde! Tuurlijk zag hij ons en anders die blondine wel. Waar ken ik haar van?' Dani trok me mee. 'Het komt goed, en je kent haar van Little Mix.' 'Wat loopt ze hem te zoenen dan.. pff..' Dani stopte en keek me kwaad aan. 'DAT is Perrie sukkel! Z'n vriendin!' riep Dani kwaad, mij meesleurend. 'Wacht DAT kind?' riep ik geirriteerd. Dani reageerde niet meer. Steeds keken we achterom of ze achter ons aankwamen, maar gelukkig was dat niet het geval. Wat zit Dani nou joh, ons niet gezien? Nou ik denk het wel.
We kwamen aan bij de bali waar we nu wel bleven staan tot we werden geholpen. 'Daan! Ze geloven ons niet als je we zeggen dat we komen voor Zayn.' siste ik. 'Doe gewoon normaal, ook straks bij het eten. Doe alsof alles OK is.' Ik zuchtte opnieuw. Normaal doen? Als ik hem net met die blondine heb zien zoenen. Pff.. Wat verwacht ze wel niet. Ach wat zeg ik joh, ik heb Jordy. Zit ik nou echt zo egoistisch te doen? Misschien dat ik toch wel een beetje jaloers ben..
'Ja, zegt u het maar.' zei de man achter de bali. 'Excuse me!?' zei Dani arrogant. De man schrok even maar herpakte zich snel. 'Sorry madam, can I help you.?' Zei de man toen. 'Yeah, We are searching for a friend of mine, we have an appointment about 6 o'clock, we would have dinner.' De man keek ons vragend aan. 'What's your name? And his?' Dani keek even geschrokken naar me maar ze verbergde haar zenuwen goed. 'Nina. And I will say for his safety, his name is ZJM.' zei ze. De man keek ons een voor een met grote ogen aan en seinde toen naar iemand. 'Come with me.' zei die toen. Ik glimlachte. Het is haar gewoon gelukt. Maar het is nog niet voorbij.. Normaal doen.. Normaal doen.. Hoe doe je normaal?
We kwamen in een gigantische eetzaal waar niemand was. Veel lichten waren gedoofd behalve die bij een enorme tafel. Er zaten al wat mensen aan, die ik een beetje herkende. Maar ze waren denk ik van de band, aan Dani te zien. Haar ogen twinkelden en ze had een enorme grijns op haar gezicht. Haar gezichtsuitdrukking leek erop alsof ze het uit wilde schreeuwen. Na snel even rondkijken, zag ik enkel de krullenbol, de blonde, een met bruin geschoren haar, bruin haar en wat bewaking. Zayn en of de blondie waren niet te bekennen. Dani en ik begonnen steeds langzamer te lopen en we stonden stil toen de jongens ons hadden opgemerkt. Ze fluisterden wat en gaven daarna een seintje dat we mochten komen. Dani en ik hielden elkaar vast terwijl we dichterbij kwamen. De jongens stonden op en een voor een kregen we een knuffel. Daarna gingen we zitten waarna we ons voorstelden. 'I'm a huge fan!' flapte Dani er opeens uit toen iedereen stil was. Iedereen begon te lachen? 'Oh really? Who's your favourite?' vroeg de blonde jongen. 'You..' fluisterde Dani. De jongen begon schattig te lachen en duwde een kus op Dani's voorhoofd. Ze werd helemaal rood en kneep keihard in mijn hand. 'And yours?' vroeg toen de krullenbol. Meteen was mijn stemming veranderd. Bedankt, blij ben ik dus niet meer. 'The one that got away.' fluisterde ik. Langzaam werd de rest weer stil.
Niet veel later vloog de deur met een klap open. Ik schrok me dood. Toen ik Zayn''s gezicht zag viel mijn mond open, maakte ik me klein en kneep ik keihard in de hand van Dani. Hij boorde zijn ogen in de mijne terwijl hij rond de tafel liep om tegenover mij plaats te nemen. Hij keek me zo kwaad aan, dat ik niet meer terug durfde te kijken en ik verdrietig naar mijn bord keek. Het eten werd geserveerd en iedereen was nogsteeds stil. In mijn ooghoeken zag ik de andere jongens af en toen naar Zayn kijken, maar hij had zijn aandacht 100% op mij. Stop ermee, dacht ik bij mezelf. Met iedere hap die hij nam, keek hij naar mij. Het was een straf. Een verdiende straf. Na een halfuur of uur zó gezeten te hebben kon een van de jongens het niet meer volhouden. 'I don't ghet it anymore, Zayn. Stop looking to her that way, you are punishing her. For what!?' Riep de jongen met de bruine haren en de blauwe ogen. Zayn balde zijn handen maar deed zijn blik niet weg. 'Louis..' fluisterde hij. 'No Zayn! She's afraid of you! You..' 'Get out Louis! Harry, Niall, Liam and that girl next to Nina, leave, Gards, you too.' Ik zag iedereen bang opstaan en ik wilde hetzelfde doen, tot ik weer in zijn blik keek. 'No, Nina. Not you, you can stay.' gehoorzaam, maar bang, ging ik weer zitten. Maar ik wil niet blijven. Met een harde klap ging de deur dicht en was het stil..
________________________________________________________
CLIFFHANGER!!
OMG ik heb dus weer niet lang geschreven, maar in plaats van dat er abo''s weggaan heb ik er een bij! Jippie!
SUper bedankt nogmaals, het spijt me echt dat ik weinig schrijf.
Ik heb een regenboogtaart gekregen!
Hope u like it;)
xxxxxxxxxxxxx
Reageer (3)
Een tijdje niet op quizlet gezeten
1 decennium geledenmaar je grootste fan is terug
Ga snel weer verder
i <3<3<3<3<3 this story
En WOW dit had ik niet verwacgt van Zayn
Supppppper geschreven trouwens
Nogmaals I <3<3<3<3<3 this story
verrdeerrr
1 decennium geledenNEEEEEEEE, niet NU stoppen. Heeeeeeeeel snel verder
1 decennium geleden