Foto bij HayleyXxX

Hoii,ik ben Hayley,18 jaar en ben net afgestudeerd op de muziekacademie.Ik werk als pizzabezorgerster bij pizzaLaLa.

Hayley pov

Zenuwachtig sta ik voor de pizzatent PizzaLaLa.
Ik zucht en stap binnen."Kan ik iets voor u doen?"vraagt een meisje met een pizzaLaLa outfit aan."Ik kom hier voor de job als pizzabezorgster"antwoord ik.Het meisje knikt"kom maar met me mee,naar het kantoor van de mananger".Ik volg haar tot een grote rode deur.Het meisje klopt op de deur."Binnen"klinkt er.Het meisje gaat binnen en ik volg haar."Iemand voor de job van pizzabezorger"zegt het meisje tegen de baas.De baas knikt en wenkt dat ze naar buiten moet gaan.Dat doet ze ook en sluit de deur."Oke,eigelijk is het enige wat je moet hebben een rijbewijs van auto en brommer."Ja dat heb ik beide meneer."Wel meisje,je bent aangenomen en je kunt meteen beginnen als dat kan.Ik knik hevig.En dit is voor jou.Hij laat het PizzaLaLa T-schirt zien.Trots trek ik het aan en ga het kantoor van de mananger uit.
Even Joyce en Joke bellen dat ik de job heb en dan naar huis toe,zodat ik fit ben om morgen aan mijn eerste dag te beginnen.



Laat een reactie please zodat ik weet dat ik verder meot gaan.

Reageer (9)

  • MissLove1

    mooi!!

    1 decennium geleden
  • tomismyheroxx

    lijkt me leuk verhaal

    xxxx

    1 decennium geleden
  • NNoise

    whaha lijkt me best grappig xD geniaal snel verder!:D

    1 decennium geleden
  • Ziegler

    lijkt me wel grappig
    verderverder!

    1 decennium geleden
  • Captivity

    ja snel verder!!

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen