Foto bij 015 - Ella & Liam


Ella Claire Vanberghe

Het is een mooi restaurant. Lief, gezellig en trendy. We zetten ons aan de aangewezen tafel. Ik zit tussen Liam en Harry, recht voor Louis. Tijdens het eten, praat ik met iedereen. Behalve met Niall. Ik doe wel pogingen, maar hij reageert alleen met: 'hmmm'. Bij de andere heb ik meer succes. We praten over Engeland, België, Jasmien en de band. 'So, how are your friends like? In Belgium?'
'Friend', verbeter ik hem. Hij kijkt me verward aan.
'You have only one friend there?? Why?'
'I don't know. For some reason girls don't like me there.'
'How is that possible? I mean, you're sweet, beautiful and helpfull.'
'Thank you. But here, everything's better. I mean, it's my third day and I've already got 5 friends and Liam of course.'
'Five?'
'Yes, I met a girl today.'
'Fine..'
We hebben nog veel plezier en ik praat vooral met Harry. Al snel heb ik door dat dit wel eens mijn beste vriend kan worden.

Liam James Payne

Ik ben blij dat Ella zo goed met de jongens overeen komt. Vooral met Harry. Hij zou een goede beste vriend voor haar zijn. Alleen Niall doet zo anders sinds ze hier is. Ook vanavond. Hij zit hier maar rond te kijken en als Ella hem bij het gesprek probeert te betrekken, reageert hij amper. Ik herken mijn maat niet meer. Vandaag in de studio was hij zo levendig en grappig, zo zichzelf. Maar deze jongen is niet mijn Niall zoals ik hem ken. Ik kijk hem aan en besluit maar meteen te vragen waar hij mee zit. We kunnen makkelijk praten aangezien we voor elkaar zitten. 'Niall, is there something wrong?'
'No Liam, I'm just tired.'
'But today...'
'Liam, there's nothing wrong.'
'Okay, I just asked.'
'Liam, Harry told me such a funny thing about the tour. It was wonderful, I think. To see the world and the fans.'
'It was babe,' terwijl ik met Ella begin te praten hoor ik Niall zuchten,'Maybe you can tour with us next time.' Nog voor Ella iets kan zeggen, staat Niall op.
'I'm going home,' en hij loopt het restaurant uit. We kijken allemaal verward naar elkaar. 'I go and try to talk to him', zegt Zayn. Hij kijkt naar mij en ik knik.
'Did I do something wrong?' vraagt Ella.
'No babe, Niall isn't himself today', stel ik haar gerust.
'But since I'm here, he does so weird.'
'It's nothing about you Ella', zegt Harry en Louis knikt instemmend.
'We can drink something at my place. You can call Zayn and Niall too, if they want', zegt ze en het aanbod wordt hartelijk onthaalt bij ons alle drie.

Ella Claire Vanberghe

'What do you want to drink?'
'What you have, surprise us', zegt Harry uitdagend. Ik verdwijn in de keuken en ben van plan ze te verrassen... met cola! Ik schenk 4 glazen in en loop terug naar de jongens. 'Here your surprise, Cola!'
Louis en Harry schieten in de lach. Plots denk ik eraan.
'Liam? Jasmien send me another letter.'
'What does it say? That she misses me.'
'What a surprise', lacht hij.
'And can she get an signature from everyone from the band? It's for her niece.'
'Of course, but I don't know when I can give one..'
'Eleanor has some signature at her home, I can ask if she can bring one', zegt Louis en hij neemt zijn gsm al.
'But she doesn't have te come just for a signature.'
'If she's here, you can met her.'
'Good idea! Call her. Did someone called Zayn and Niall?' realiseer ik plots.
'Yes, Zayn is at Nialls place and he stays there tonight', zegt Liam.
'Okay...'
'Eleanor is on her way!!' roept Louis boven mij uit.

Drama is coming!! Enige reacties? Kudos?

Reageer (4)

  • LeLouisx3

    Niall :(

    1 decennium geleden
  • GabiHoran

    Ik ben echt benieuwd naar wat er met Nialler aan de hand is....
    Snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Merry10002Xx

    xD

    1 decennium geleden
  • StylesEyes

    HARRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen