Heee,
Vakantie is bijna voorbij :(
WHOOEEHOOEE! IK HEB MORGEN FEEST!
Oke, nieuw hoofdstukjeee!

Kuss,
Esther x

Daan

Rein rent achter Esther naar buiten en gaat haar zoeken, hij loopt naar de hoek van het ziekenhuis en loopt dat de straat op. Er komt een auto aan en voor ik het weet ik Rein aan gereden. "RREEIINN!" Hoor ik en er rent een meisje op hem af. Ik ren er ook naar toe en dan zie ik dat het Esther is. De bestuurder van de auto stapt gelijk de auto uit en rent naar Rein toe. "Ga maar even aan de kant. Ik breng hem wel naar binnen!" zegt de bestuurd en kijkt mij aan. Ze knik en dat vraagt ze of ze zijn vriendinnetje is. ze knik weer en gaat dan op de grond tegen de muur zitten. Ik loop naar haar toe en trek haar overeind. "Esther, kom mee!" zeg ik als ik als ze tegen stribbel. "Esther kom nou mee!" roep ik nog een keer en dan staat ze op en geeft me een knuffel. "Het is allemaal mijn schuld!" zeg ze en begint nog harder te huilen. "Als ik te voorschijn was gekomen was dit allemaal nooit gebeurt!" zegt ze en ik geef haar een kus "Rustig lieverd! Het komt echt goed!" zegt ik en dan lopen we samen naar binnen waar Anneke en Sharon gelijk op haar af rennen en geven haar een knuffel. Ze zeggen niks maar dan komen de anderen ook aanrennen. Thirza en Fleur komen gelijk naar haar toe en geven haar een knuffel. Nog steeds word er niks gezegt. Dan komen ze jongens naar me toe en geven me een knuffel. Daarna gaan ze naar Esther toe en geven haar een knuffel. "D-a-a-n-?" vraag ze en ik zeg ja en geef haar een knuffel. "Wat is er?" vraag ik maar ze kan niks zeggen. Ze val in mijn armen en geef geen antwoord meer. Ik leg haar op de bank en dan zie ik dat ze bewusteloos is.

Thirza

We zien een mevrouw lopen met Rein in haar armen. Opeens weten we al hoe laat het is. Rein is aangereden. Even later zien we Esther en Daan ook binnen lopen en meteen rennen we op hun af. Na dat iedereen Esther en Daan een knuffel heeft gegeven roept Esther Daan en valt in zijn armen. Even later legt Daan haar op een bank en zegt hij dat ze bewusteloos is. "Ik denk flauwgevallen van de schrik ofzo?" zeg ik en ik krijg een knuffel van Owen, "Het komt goed!" zegt hij en begint ook te huilen. Daan loopt weer naar Esther toe om te kijken of ze al wakker is. Even later komt hij gearmd met Esther terug. "Jongens?' vraagt hij. "Ja?" antwoorden we met zijn allen. "Ik ga even met Esther naar huis toe. Gaat een van jullie mee?" zegt hij en meteen staan Anneke en Ales op om mee te gaan. We knikken allemaal dat het goed is omdat Anneke, Esther heel close zijn en Ales en Daan. Ze doen de jassen aan en lopen dan naar huis. Als dat maar goed gaat! denk ik bij mezelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen