Bij 5 retweets verder!

VANUIT IRIS.

"@Nilskaller: Omw to Spain with @reinduif @OwenPlayfair @0547daan" ik trek Yasmine naar me toe, en als ze de tweet heeft gelezen kijkt ze me blij aan. "Zou het..?" "Straks is Mainstreet daar ook!" springt Lisa.
Na nog even kletsen over Mainstreet, vallen we in slaap. De volgende morgen worden we wakker geschreeuwt door Lisa's moeder: "Opstaan meiden, kleed jullie aan, zet jullie koffers in de auto en we vertrekken!" Het duurt geen 20 minuten of we staan al beneden met onze koffers. Yasmine is erg druk. "Ik en Rein gaan het zo leuk hebben he!" zegt Yasmine glimlachend. "Ja ja, verwacht maar niet teveel, het zal echt toeval zijn als ze daar ook zouden zijn." zegt Lisa. Ik zit Nils helemaal vol te spammen op Twitter, wat nou als ze echt in dezelfde hotel zitten? Na 2 dagen zijn we in Spanje aangekomen. "De warme lucht, de palmbomen, de zee.. wauw!" straalt Yasmine.
Als we onze spullen in de hotelkamer hebben gezet, en ons hebben omgekleed besluiten we om naar het zwembad te gaan.
Samen zit je met Yasmine en Lisa op de rand van het zwembad te kletsen, totdat Yasmine in het water word geduwt...

Bij 5 retweets verder

Reageer (1)

  • Reinlicious

    OMG<3_____<3

    Lieve Bowien, GA SNEL DOOR!:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen