het is zover de auditie dag voor junior songfestival !
ik kleed me aan, stijl m'n haar en doe wat make-up op.
ik ren vrolijk naar beneden en pak wat te eten.
omdat ik al zo vroeg aan het zingen waren kwamen m'n ouders ook beneden. ik gaf mam een kus en riep nog snel dat ik even naar m'n beste vriendin ging.
ik deed m'n jas aan, pakte mijn fiets uit de garage en fietsde de straat uit.
10 minuutjes later drukte ik op de bel en m'n vriendin in haar pyjama deed open ik omhelste haar en we liepen naar binnen.
snel deden we haar laptop aan om alvast stukjes te kijken van m'n concurenten.

naar een uurtje hadden we bijna alle audities gezien en gingen we naar boven.
m'n vriendin kleedde zich om en ik krullde haar haren, ze deed wat make up op en we fietsten weer naar mijn huis toe.
ik gooide m'n fiets tegen het hek en deed de deur open.

we gingen naar de woonkamer en ik begon m'n liedje te zingen.
toen ik klaar was begonnen m'n moeder en vriendin te klappen ik bloosde en keek weg.

een halfuur later schreeuwde m'n moeder vanuit de keuken dat we weg moesten.
we pakten onze jassen en liepen naar de auto.
ik pakte m'n mobiel en zette nog even snel m'n liedje op om nog even te oefenen.

we kwamen aan bij een gebouw en er stonden wel meer dan 200 mensen voor de deur.
we liepen naar de ingang, ik kreeg een nummer en moest als 5e. na een kwartier werd ik geroepen dat het tijd was voor mijn auditie..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen