het is onder tussen 20.00 als rein zegt "liefje zin om bij ons te logeren?"
ik knik maar zeg dan "ik weet niet pof het mag en we hebben geen..."
rein onderbreekt me en zegt jullie spullen zijn al bij nils en jullie mogen ook allemaal.
ik kijk verschrikt en denk hij heeft dus me vader gebeld...
"is er iets" vraagt daan ik schud nee maar rein heeft me volgens mij door..
rein "schat wil je even mee komen" ik loop hem achterna..
we staan in een kledingkast en rein vraagt "is er iets?"
ik zeg zacht "dat er niets was"
"je vader mishandeld je en heeft je dat blauwe oog gelsgen?"hij wijst naar me oog.
ik knik ja en begin te huilen.
rein troost me en zegt "hij heeft kaartjes voor justin bieber aan mij verkocht..."
ik kijk hem raar aan "aan jou?"
rein knikt en zegt "me moeder had 4 kaartjes geregeld alleen toen zaggen we wie de meet en greet hadden gewonnen..."
daan komt binnen en maakt het af "en toen bedacht reins moeder om jullie te vragen dus hebben we de kaartjes van ej vader overgekmocht en van iemand anders nog 2."
ik kijk hun met grote ogen aan en zeg "dus we gaan naar justin bieber?"
"ja en nils owen en daan vroegen net de rest."zegt rein
"ze gaan allemaal mee ze zitten nog steeds te gillen omdat we met z'n achten ook de meet en greet van hem hebben gewonnen."
"de meet en greet van justin bieber gewonnen?" vraag ik ze en ze knikken ja.
ik spring rein om de nek en zoen hem lachend vallen we om.
"is dat een ja?" vraagt daan droog
ik knik en samen lopen we weer naar de kleedkamer.
ik hoor allemaal gegil en zeg "is dit wel de goede kleedkamer omdat ze meer haters zijn dan beliebers..."
daan en rein moeten lachen en ik doe de deur open en zeg "hebben we hier onze haters van justin bieber?"
ze lachen en jena zegt "ik ben spontaan belieber geworden zoals jij..."
ik knik en zeg "misschien in je dromen.."
"dan droom ik nu want ik ga hem gewoon ontmoeten en ik was eerst al jalours op jou en moest bijna zelf huilen toen ej zij dat je vader de kaartjes had verkocht.." zegt jena
"oke stel beliebers zijn julie nu uitgegild of willen julie nog even never say never kijken..."
ze knikken allemaal ja en de jongens zeggen "oke ben benieuwd naar 'zeg nooit nooit' hij gaat vast en zeker over justin bieber dus zet maar op"
ik pak de dvd en zet hem aan en spring bij rein op schoot.
als de film is afgelopen is het onder tussen alweer 22.00 en we zijn nog steeds in de kleedkamer.
we pakken al onze spullen en gaan naar nils huis die aan de overkant is...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen