ik liep netjes achter daan aan, hij pakte zijn mobiel uit z'n jaszak en zette een karaoke versie van mind is blown op.
hij pakte m'n hand en begon te zingen, toen hij was uitgezongen vertelde hij dat hij al een tijdje verliefd op me was. ik keek recht in z'n zeeblauwe ogen en toen gebeurde het : we zoenden !
ik zei dat ik ook verliefd op hem was.
hand in hand liepen we weer terug naar m'n vriendin, Owen, Rein en Nils.
ze keken ons raar aan en voegen of we iets hadden voor dat ik daan hoefde aan te kijken zeiden we tegelijk jaa.
en hij gaf me een kus op m'n wang.

Daan vroeg of we mee gingen naar z'n huis. hand in hand liep ik met Daan naar z'n huis toe.
toen we eenmaal bij z'n huis waren aangekomen kwam banjer blaffend naar buiten en Daan begon hem meteen te aaien.
we liepen naar binnen en de broertjes van Daan waren fifa aan het spelen.
we gingen naar boven achter de jongens aan naar daan's kamer.

daar zaten we dan met een fles cola en bak chips op de kamer van Daan met mainstreet ! wauw een droom die uitkomt !
ondertussen was het al 6 uur en ik en m'n vriendin besloten maar om naar huis te gaan.
we liepen met z'n allen naar beneden en ondertussen waren de ouders van Daan ook thuis gekomen we stelden ons voor en Daan zei trots dat ik zijn meisje was, ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel.

we liepen naar de voordeur en Daan gaf me nog een laatste kus, we wisselde onze nummers uit en liepen weer terug naar de stad om onze fiets te pakken.
na een halfuur waren we weer bij mij thuis, en plofde helemaal kapot op onze bedden. ik voelde iets trillen in me zak en zag dat ik een wattsapp bericht had maar niet van Daan maar van Owen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen