sorry voor de spelfouten die er in zitten x

we komen in een grote hal en meteen komt er een man naar ons toe
"zijn jullie de meiden die de meet en greet hebben gewonnen?"
we knikken en de man neemt ons mee mainstreets kleedkamer.
hij klopt op de deur en rein doet de deur open en zegt vrolijk "hoi ik ben rein.."
we lachen en de man loopt weg ik zeg "we weten dat je rein bent ik ben trouwens rosa"
rein lacht nu ook en laat ons binnen.
we zien daan zijn haar doen en owen en nils op hun mobile aan het twitteren.
sacha gaat naast owen zitten en jena naast nils en ik weer naast jena.
rein vraagt "willen julie wat cola" we knikken en daan nils en owen zeggen "plagerig "ja lekker ober".
rein steekt zijn tong naar hun uit en loopt naar de balie.
daan gaat naast sara zitten en zegt tegen mij "hij vind je leuk".
ik lach en zeg dan "waarom zou hij mij leuk vinden ik ben hartsikke lelijk.."
ineens zegt nils van zijn mobile vandaan "jij lelijk natuurlijk niet waarom zou rein anders zo met je flirten?"
ik wil net iets zeggen als rein de kamer in komt en hij geeft ons allemaal cola en gaat naast me zitten.
me praten en lachen veel als er weer een man aan komt en zegt dat ze moeten gaan.
ze staan op en rein zegt "komen jullie na de show weer?"
ik zeg "ja gezellig" en wij lopen de zaal in en gaan helemaal vooraan staan.
we zingen al hun nummers mee.
als laatste zingen ze stop the time en rein kijkt de hele tijd naar mij.
jena ziet het en zegt "zusie toch zie je nou nog niet dat rein op je is?"
ik kijk haar aan en zeg vragend "is hij echt op mij.." jena knikt ja en kijk weer naar rein en denk ja je bent echt op me...
als het optreden is afgelopen lopen we met weer naar hun kamer waar hun nog niet zijn...
ineens zeg ik hardop "rein waarom ben je zo leuk???"
ze beginnen alle 3 kijhard te lachen en ik kijk hun vragend aan
"ach staat hij nou net in de kamer als je dat zegt"
ik voel dat ik rood wordt en draai me op naar de deur en zie rein nog net weg rennen.
ik ren rein snel achter na en heb hem snel ingehaald.
rein kijkt me huilend aan en zegt "je vindt me toch niet leuk dus laat me gaan"
ik krijg zelf ook tranen in me ogen en zeg "ik vind je wel leuk en ben zelfs smoor op je dus huil alsjeblieft niet"
rein maakt zich als uit me armen en loopt weg.
ik bedenk me geen moment en pak hem vast en zoen hem.
rein kijkt me aan en zegt "je vind me dus echt leuk"
ik knik en vraag "hebben we nu wat?"
rein zoent me nog een keer en zegt "dat betekend een dus een ja"
rein pakt me hand en samen lopen we naar de kleedkamer.
als we in de kleed kamer komen zien we niemand ik kijk vreemd op en draai me meteen naar de deur waar de rest aan komt rennen.
daan zegt "daar hebben we ons stelletje rosa en rein." we lachen en gaan zitten.
we praten en lachen best veel ik voel me beter beter dan gisteren behalve...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen