ik word wakker en loop naar me vaders kamer ik zie dat hij nog slaapt dus ga snel naar me eigen kamer.
doe me rode tshirt met zwart jasje en zwarte broek aan.
ik doe snel me rode adidas aan kam me haar nog snel en pak me fiets.
als ik bij jena ben zie ik dat alleen sara er nog is.
ik bel aan en jena en sara begroeten me vrolijk en we lopen samen naar de woonkamer.
sara vraagt "wat is er met je oog gebeurt?".
ik antwoord rustig "vertel ik wel als sacha er is".
niet veel later komen jena en sacha de kamer binnen.
sacha zegt "roos wat is er met je oog gebeurt hij is helemaal blauw".
ik krijg tranen in me ogen maar begin te vertellen vanaf het begin tot gisteren.
jena loopt naar me toe en geeft me een knuffel en zegt "je mag altijd bij mij komen wonen.
ik glimlach en zeg "kan dat dan nu ik wel echt meteen weg bij me vader".
jena lacht ook en zegt "me moeder heeft al een kamer klaar en als ze ons heeft weggebracht haald ze snel je spullen op dus geef haar maar een sleutel van je OUDE huis"
ik lach en geef jena's moeder de sleutel.
we lopen met ze allen naar de auto en zetten mainstreet op we hoefen gelukkig maar een half uur in de auto te zitten.
we lachen veel en in een keer zeg ik "rein volgt me op twitter".
ze kijken me aan en zeggen "haha leuk grapje maar ons hou je niet voor de gek".
ik laat het dm gesprek van mij en rein zien en zeg "geloven julie het nu wel?".
ineens word ik gebeld door anbekend...
rosa: hallo met rosa
onbekend: heei zijn julie al onder weg
ik herken meteen de stem van rein en zeg klam
ja me moeten nog 5 minuten rijden
rein: mooi zo kan niet w8en je in het echt te zien
ik hoor gelach op de achtergrond en denk dat zijn vast daan nils en owen en zeg
heb ook zin om jou en de rest te ontmoeten
rein: ik moet ophangen me haar moet nog gedaan worden toto zo beauty
rosa: tot zo reintje
rein: NOEM ME GEEN REINTJE!!!
ik lach en hang dan op
"dat was rein dus eeuhm wie heeft hem mij nummer gegeven?"
zeg lachen alle 3 en wijzen dan naar jena.
ik begin haar te kietelen en zeg dan "dankje".
nu moeten we allemaal lachen en als we uitgelachen zijn zegt jena's moeder "we zijn er ik kom jullie bellen maar als je opgehaald wilt worden doei".
wij stappen uit en jena's moeder rijdt weg ik zeg "nu gaat het gebeuren we gaan gewoon mainstreet ontmoeten".
ze knikken en we lopen naar binnen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen