Foto bij proloog

Op de foto zie je Katy .x

.


Naam:Katy
leeftijd: net 16 jaar
woont; samen met tom en bill in duitsland.
hobby's: plezier maken, sporten, gek doen...
karakter: vrolijk, bitchy, actief





haay people ik ben katy , ik ben 1 maand geleden 16 jaartjes geworden en het is supper leuk. mijn ouders kennen de ouders van bill en tom al heel hun leven dus toen ze naar new york verhuisde wou ik natuurlijk niet mee, ik wou mijn vriende niet achterlaren en daarom vonden mijn ouders het wel goed dat ik bij bill en tom ging wonen, en nu zijn d eouders van bill en tom ook verhuisd dus wonen wij met z'n 3tjes in een huis in duistaldn, we maken zo veel plezier, ik en Tom waren een tijdje samen vorige maand, het was zo leuk maar 2 weke gelede heeft hij me bedroge dus is het nu uit, ik haat hem , hoe kon hij me zoits aadnoen en nu zie ik hem elke dag en dat maakt het nog erger want we maken heel de dag ruzie. bill is mijn maatje, i lovee him, ik ken hun al sind ik ben geboren, we doen alles samen voor en na dat ze bekend werden. Maar wat tom me heeft aangedaan kan ik niet vergeten hij heeft me pijn gedaan, ik werd geplayd oor mijn beste vriend. :$ ik kan er wel mee leven nu maar het doet pijn want hij betekende veel voor mij.

mijn beste vriendin is Kiki, ik ken haar al heel lang we maken veel plezier samen. voor de rest is het nu zomervakantie, echt supper leuk, niet meer leren ofzoo een dinge x


love you guy's (l)

Reageer (6)

  • Fireflightx

    Ik ga verder lezen =)
    xX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen