Ik kijk op me mobiel. 2 minuten over 5. Rond half 6 zouden de nieuwe buren komen. Ik ben echt benieuwd! Ik staar uit het raam. De verhuiswagen rijd weg. Alle spullen staan er al in. Ik loop naar beneden en doe wat drinken in. Ik kijk nog een keer op me mobiel. Ik zucht, 10 over 5. "Sara, wil je eventjes de theekoker aan doen". Ik sta zuchtend op. "Jaja.". ik kijk ondertussen om de seconden op me mobiel. Ik zet de thee neer "Weet je al wat van de nieuwe buren mam?". Me moeder neemt een slok van haar thee en schud haar hoofd, "Nee, jij dan?" Ik schud me hoofd. Ik zit een beetje in me thee te staren als ik een auto hoor. DE NIEUWE BUREN!. Ik sta op en kijk uit het raam. Ik zie een man en een vrouw uitstappen. Ik kijk nog ff. Er stapt een jongen uit. Ik kijk verbaasd. Daan zwierink? Nee dat kan niet. Ik kijk nog eventjes. Dat is echt DAAN!!!!!.Ik hoor me hart kloppen. Daan is me buurjongen!! Ik kan het gewoon niet geloven. Ik kijk dromerig uit het raam en zie Daan naar binnen gaan. Er springt ook een hond uit de auto. Haha Banjer! Ik kan me geluk niet op. Ik ben de gelukkigste mainiac ooit!!

Reageer (1)

  • DreamToDare

    LEUK! mag ik misschien in je story? x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen