Foto bij 014 - Ella & Liam


Ella Claire Vanberghe

Mijn kookkunsten zijn nog niet zo erg. Nu moet ik nog mijn namiddag vullen. Ik leeg mijn brievenbus en vind een nieuwe brief van Jasmien.

"
Lieve, lieve Ella,
Je bent hier nog maar net weg en ik mis je al verschrikkelijk. Ik heb dan maar naar Nick gebeld om te vragen of hij ging komen. Jij naar jouw vrijer en ik bij de mijne, hé. Ik kan niet wachten om samen met hem op kot te gaan. En om jou eens te bezoeken. Ik ben benieuwd hoe je het daar stelt. Hoe is het daar? Vallen de jongens wat mee? En hoe doet ons verwend nestje het alleen? Om eerlijk te zijn, ik heb eel beetje medelijden met jou. Zo alleen zijn, eten, slapen (al zal Liam je wel gezelschap houden), zelf koken, wassen en kuisen. Ik heb je een lange brief beloofd maar Nick staat hier te wachten. Sorry, meis!
Kusjes van je BFF die je super hard mist!
Jasmien Xxx
"


Ik besluit ze een brief terug te schrijven maar dan gaat mijn telefoon.
'Hallo, met Ella.'
'Eh..Ella? With Molly.' Tuurlijk! Ik zal moeten leren mijn gsm in het Engels op te nemen.
'Hi Molly. How are you?'
'Good. It was fun today, wasn't it? I'm happy I met you.'
'The same over here.'
'Can you come to the store?'
'Is there a problem?'
'No, but I was thinking... Don't you need a job? Now you live alone?'
'Yes, but you work in the store...'
'Well, Liam hasn't regular hours so if we work both, you can work when he's working and when he's free, I work.'
'Serious? That would be amazing!'
'Can you come?'
'Yes.'
'Bye.'
'See you in a minute!'

Liam James Payne

We are on our way to Ella's apartment. When we arrive she is outside. 'Hi babe, waiting for us?' Ik geef ze snel een zoen voor de jongens ze begint te knuffelen. 'No, I'm just home. I'm going to switch clothes. Come upstairs.' We volgen allemaal naar boven en terwijl de andere op de bank zitten te lachen, ga ik naar Ella. 'Don't you mind I'm here while you're changing clothes?'
'Of course not. I have good news! I met a girl, Molly. We talked for hours. She's really nice.'
'I'm glad you made a friend here.'
'There is more. Her parents have a store and I may work there.'
'Really? That's amazing!'
'And I don't have regular hours. It all depends on your schedule. But I have to give my working hours the Monday.'
'Ella, that's so cool!!'
'I know. It's like the perfect job!'
Plots horen we Niall roepen. 'Liam and Ella!! I'm hungry!! Where are you guys??'
'Coming!! I go to calm him down', zeg ik terwijl ik rechtsta.
'Okay, I will come in 5 minutes. Just find some shoes that fits by my outfit.'
'You look beautiful. Like always.'
Ik geef ze nog snel een zoen en wanneer ik uit haar armen los geraak, ga ik naar de jongens. Zoals ze had gezegd, 5 minuten later stond ze daar. In een super mooi kleedje die perfect bij haar paste.
'You picked the right girl', fluistert Zayn in mijn oor.
'I know. Isn't she beautiful?'
'She looks amazing.'
'Amazayn!' roept Louis die ons gesprek blijkbaar hoorde. Meteen kijken alle andere naar ons.
'Nothing, we go to the restaurant', zeg ik.
'Finally', bromt Niall die al direct naar beneden gaat. De jongens gaan voor en ik wacht op Ella. Als ze de deur geeft gesloten, neem ik haar hand vast en lopen we naar de ongeduldige jongens.


Ella: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=73138808&.locale=nl

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen