This is a true story, It broke me... But I'm still alive.... I'm sorry for that
There's no forever, everything has an end,
Friends lie and break you,
They make you feel worthless,
The only person you can trust is you,

20% of the people who tell you they care, trudy don't.
The other 80% is happy it happens to you.....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • EmilyUley

    Ahhh, wil je alsjeblieeeeeeeeeeeeeeft verder schrijven??

    1 decennium geleden
  • HopeIsGone

    Ik heb net al jou hoodstukken gelezen en je schrijft echt met gevoel.
    En echt stom dat je zo'n vriendinnen hebt. Echt erg voor je!
    ik heb ook zoiets meegemaakt. Als je er ooit over wilt praten, ben ik er voor je meid!
    Snel verderr? x

    1 decennium geleden
  • AngelDreams

    Weetje,
    Dit verhaal raakt me echt heel erg
    Ik weet eigenlijk niet of ik het mag vertellen maar ik heb een vriendin die zich zelf snijd en één keer geprobeerd heeft zelfmoord te plegen. Gelukkig is dit haar niet gelukt. Maar ik heb echt gehuild toen ze me dat heeft vertelt.
    Nooit heb ik ook maar één seconde gedacht dat ze het deed om aandacht. De echte reden ken ik wel, maar vertel ik niet.
    Alles is zo aangrijpend en alsof ik het ken en zo. Ook skype, dan doen we namelijk ook vaak. Gelukkig heb ik nog nooit ruzie met haar gehad want ze is echt een super goede vriendin.
    Ik hoop dat er snel een nieuwe komt want deze one shots zijn echt heel goed en je leeft zo met de personen mee dat het haast echt lijkt. Soms lijkt het wel alsof je gewoon precies weet hoe het is en zo.

    Xxx

    1 decennium geleden
  • EmilyUley

    wauw, gewoon nog steeds wauw. Heb net alle Shots opnieuw gelezen en ze zijn allemaal prachtig. Heeeeeeeel snel weer verder schrijven please!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen