Je wou graag een imagine met Rein. Veel plezier met lezen! - Wat Rein zegt is groen - Wat jij zegt is blauw - .

Je zit sinds kort op twitter. Je vind het maar raar. Iedereen tweet over wat je doet enzo. Wat ik wel erg leuk vind is de verhalen over mainstreet. Ik heb aan @WelkeMainiacs gevraagt of ze een imagine voor me wil maken met Rein, en dat wil ze! Ik tweet heel vrolijk: Yessss, ik krijg een imagine <3. Ineens volgt Rein me. DÉ REIN. OMG denk je, Rein volgt me. Op je mobiel krijgt je een privé bericht binnen. Je kijkt van @reinduif . Heee, mag ik je whapp nummer? Moet je iets vragen. X meteen stuur je iets terug Tuurlijk : 06-loveRein tot whapp xx Waarom wil Rein mijn nummer? Wat wil die vertellen? Ik heb geen tijd om na tedenken of je krijgt al een berichtje van Rein binnen.

Heee x
Hoooooi, wat wou je vragen? xoxo
Het gesprek op twitter, ik vond het heel gezellig enzo. En je bent ook super knap. :$
OMG, dankjewel lieve Rein. Jij bent echt cute (H)
Haha, dankje maar ik wou vragen.....
??
Wil je alsjeblieft mijn meisje zijn?
Ja natuurlijk Rein. Tuurlijk wil ik jou meisje zijn.
Vanaf dat moment heb je verkering met Rein, Rein van Duivenboden. (H)
Wil je een keer afspreken? Dan kom ik met de trein naar jou toe! x
Schat, ik woon ook in Waalre xd
Hoe heb ik jou dan nog niet kunnen ontdekken? Zo'n knap meisje! Waar woon je, ik kom dit weekeind wel even langs dan.
Ik woon Reinloversstraat 4.
Oooh die staat ken ik wel! Tot dan schatje, en slaap lekker XX je Rein loveyou
Tot dan lieverd. Loveyoutoo. XX

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen