Je wou een imagine met Nils. Veel plezier met lezen!

Je loopt lachend door de stad met je vriendinnen. Jullie kletsen over Mainstreet. Het is namelijk best bijzonder vandaag.; Vandaag komt Mainstreet optreden in jullie stad. Jullie gaan vast kijken of ze er al zijn. Zodra jullie bij het uitgaancentrum aankomen. Is er niemand. Pff... Jammer denk je. Ik wil zooo graag mainstreet Privé ontmoeten. 'He jij! Niet zo sip kijken hoor. Je ziet ze vanavond!' Dat is waar denk je.. Je kunt niet even nadenken, of je vriendinnen sleuren je alweer mee. 'Kom, ik trakteer op een ijsje' zegt Jorine. 'Mmm, ja lekker.' 'Nee, dat is zo ver lopen' zeurt Irika. Jullie besluiten toch maar om te gaan. Bij de ijscoman, zeg jij 'Moi, 3 ijsjes alstublieft'. Wat je nog niet weet is dat dat de vader van Nils is. 'Zullen we het binnen opeten?' vraag ik. Voor de anderen iets kunnen zeggen loop ik al naar binnen. Jullie zitten daar gezellig te kletsen. Jorine vraagt voor de grap; 'Mag ik ook een likje van jou proeven lieve Nils lover?' vraagt Jorine plagend. 'Ja hoor'antwoord ik terug. Er komt iemand naar me zitten. 'Hoooi' zegt iemand. Het klint als een jongens stem. Ik kijk opzij. Maar ik kan het niet geloven het is Nils! DE NILS KALLER. 'Ga je mee met mij de stad in?'vraagt Nils. 'Tuurlijk'' zeg je. Het is super gezellig met Nils, in de stad. <3 S'avonds komt Nils naar me toe, hij vraagt of ik mee ga het podium op. Nils stelt mij voor; Mainiacs, dit is mijn meisje. En hij geeft je een kus<3...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen