Heey,

Xav= Xaviera

Vanuit Daphne:

Snel ren ik maar de kamer van mees,'Mees ik ga vandaag op je passen maar we gaan wel naar een vriend van me, oké?? vraag ik
Jaa alles is beter dan alleen of naar die stomme oppas!' zegt mees blij. kom ga je aankleden en dan gaan we weg, het is al 11.15 en om 12.00 had ik afgesproken om daar te zijn' zegt ik. Okee, ga uit me kamer dan!' zegt mees en hij duwt me uit zijn kamer. Snel pak ik een handdoek en ga even douche, als ik klaar ben trek ik mijn roze jeans,wit shirt met een hart en mijn zwarte Adidas vest met zwarte uggs. als ik beneden ben is het al 11.50. snel pak ik mijn tas en roep mees.' ik ben klaar' roep hij naar beneden en komt de trap af gerent. we doen onze jassen aan en pakken de fiets *10minuten later* 'heey Daphne en mees jullie zijn er kom maar binnen, Owen is nog even bezig met zijn haar' zegt Nils vriendelijk. en je geeft hem een knuffel.'Nils dit is dus mijn irritante broertje mees' zegt je plagerig. en jullie lopen naar binnen.' Whoow wat een groot huis' zegt mees. 'Jaa dit is het huis van Daan' zegt nils terug. en jullie hangen je jassen op en lopen naar de woon kamer waar je Rein,Daan en Xaviera ziet zitten en je ziet Xaviera in tranen en loopt naar haar toe. Blijkbaar had Xaviera je niet gezien.'Wats er schatje' zeg ik tegen Xav . Xaviera kijkt op en de omhelst je.' mijn vader gaat verhuizen naar Japan' zegt Xav en jij begint ook tranen in je ogen te krijgen. Dus je moet naar japan verhuizen?? vraag ik voorzichtig. 'Nee, ik mag bij deze schattig van jongens blijven. en ze kijkt al wat blijer.'Leuk' zegt ik blij. als ik achter naast me kijk zie ik dat Rein en Mees aan het gamen zijn, ze hebben veel lol. Het is leuk om te zien dat mees weer wat vrolijker is. 'Wil je wat drinken?? het kan nog wel even duren voor dat Owen klaar is' Vraag nils. "ja is goed, doe maar water en voor Mees cola ofzo zeg ik terug.' Mag ik kijken waar owen is?'vraag ik aan Daan.' Tuurlijk trap op naar boven en de 3de kamer' zegt Daan. Ik loop de trap op en zie dat de deur open staat. ik kijk om het hoekje maar zie niemand in de kamer. opeens word ik vast gepakt en er worden handen voor me ogen gedaan, ik gil en ik wordt op een bed gegooid en word gekieteld. als ik kijk wie ik gat het Owen is. 'OWEN STOP HAHAHA OWEN!!' gil ik. 'nee, eerst zeg je het toverwoord' zegt owen geheimzinnig. HET WAT??? vraag ik. zeg me na: Ik Daphne, heb het beste vriendje die er is en ik hou mega veel van hem!' zegt owen. en ik zeg het na:Ik Daphne, heb het beste vriendje die er is en ik hou mega veel van hem. en hij laat me los.'Heey beauty' zegt owen en hij geeft me een kus.'heey schatje' zeg ik terug.' kom we gaan naar benden. hand in hand lopen we naar benden waar de andere op de bank zitten. owen en ik gaan er bij zitten. 'heey, waar zijn mees en rein?? vraag ik bezorgt oh die zijn Bajer aan het uitlaten, ze hebben het naar hun zin met zijn 2en' zegt daan. Gelukkig wel, het ging helemaal niet goed met. zeg ik. Kom we gaan een film kijken' zegt owen en hij zet So undercover op met miley cyrus op. We lachen veel als de film bijna is afgelopen komt rein aanrennen en zegt: Daf, je broertje hij is aangereden door een zwarte auto, kom snel mee. ik schrik en ren snel achter rein aan en de rest komt ook achter rein en mij aan.......

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    I love this story snel veder hij is zo leuk

    1 decennium geleden
  • Josianne1998

    Wil je please verder gaan want i love your story xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen