de bel ging en ik keek nog even snel in de spiegel.
ik rende de trap af en deed de deur open. ik werd omhelst door m'n beste vriendin.
ik pakte m'n jas en liep naar de garage pakte m'n fiets en liep weer terug naar m'n vriendin.
we fietsten naar de stad en gingen bij de starbucks wat te drinken halen.
we zaten nog geen kwartiertje toen er 2 jongens binnen liepen. we keken op en zagen dat het Owen en Rein waren.
omdat we niet als een stel gekken naar ze toe wilden rennen en schreeuwen. deden we maar gewoon normaal en negeerde de jongens.

toen ze op ons af kwamen lopen vroegen ze of we zo even mee wouden lopen.
ik en m'n beste vriendin keken elkaar aan en knikten.

een halfuurtje later was de starbucks op en liepen we met Rein en Owen mee naar buiten.
we liepen een steegje in en kwamen in een speeltuintje uit. in de verte zagen we Daan en Nils zitten.
ik trok m'n vriendin bij haar arm en hield haar tegen ik gilde van binnen met het idee dat we Daan zo gingen ontmoeten.
Owen vroeg of we nog kwamen en we liepen netjes achter hem aan.
Daan en Nils kwamen onze kant op en Nils en Rien begonnen meteen te dansen, Owen en m'n vriendin lagen helemaal dubbel.

Daan kwam op me afgelopen en bloosde hij vroeg of ik even mee wou lopen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen