Foto bij 2 years ago

2 years ago 18:30 gaan we opzoek waar de vreemde angst van megan vandaan kwam.

Aan tafel allemaal!
Terwijl Ella bezig was met het dekken van de tafel kwam er een hele sliert kinderen roemoerig naar beneden gebonjourt.
Als ze een kwartier later allemaal aan tafel aan het eten zijn(Naja eten kon je het niet noemen tenzij schrokken en eten ineens het zelfde betekenen.)
Ze maakten ruzie om het laaste kippenpootje, strooide met saus over tafel zodat het net leek dat sinterklaas en zijn pieten een bezoekje hadden gebracht.
En het aller ergste nog ze praten met hun mond vol,Naja erg zul je denken maar als je met deze gasten een gesprek wilt beginnen als ze nog aan het eten zijn : NIET DOEN!Wil je er nog levend en zonder vlekken vandaan komen....
Het eten was op en toen werd het toetje gebracht.
Pudding met brocolie,het lieveling toetje van de familie alleen Megan vondt het Schandalig vies.
Integenstelling tot: Lisa,Leentje,Bram,Maaike,Elios,Brenda,Mindy,Leon,Alex,Rens,Femke,Nick en natuurlijk Lara.
Zodra het toetje de tafel raakte, was het binnen een paar seconden letterlijk!!! al verdwenen.
Zo snel als het er was,was het ook weer weg.
Alleen bij Megan niet,bij haar is het nog tot de rand gevuld.
Na heel even te hebben getwijfeld, probeert ze het toch.
Misschien omdat ze niet achter wilden blijven óf omdat de rest haar met grote ogen aan zaten te kijken.
Megan neemt huiverend de lepel in haar rechterhand en beweegd die zo trillend en bevend als een bange egel richting het bakje voor haar neus.
Waar volgens Megan ongetwijfeld een monster zich schuil houdt klaar om de eerste de beste aan te vallen die zich waagt aan de gevaren van brocolie.
Dat wist Megan zeker en vast.
Een paar weken geleden toen megan in de bibliotheek aan het zoeken was voor informaie voor haar spreekbeurt over dinosaurieurs, zag ze ineens , een vreemd boek staan, een boek dat ze nog nooit eerder had gezien.
Het boek had haar geroepen en gesmeekt en zelfs soort van gehypnotyseerd om zich te laten lezen.
Toen Megan de eerste bladzijde opensloeg, Ging er een wereld voor haar open,Een wereld vol verassingen en gevaren...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen