Vandaag gaat Dian met Rein naar de stad. We komen Yasmine tegen. Met wie praat ze?

-Vanuit Dian-
Yes, ik heb zin om optestaan. Vandaag ga ik met Rein naar de stad! Ik ben zoo zenuwachtig. Het zou ook een beetje afleiding geven. Ik heb gisteravond zooo iets doms gadaan... Ik heb het vertelt aan Cindy. Wat nu? Als Yasmine daar achter komt...

-Vanuit Rein
Vandaag met Dian naar de stad. Zin in!! Ik heb vanacht over haar gedroomt. Het is zo‘n mooi meisje. Wat ze nog niet weet is dat ze een meet en greet krijgt....

-Vanuit Dian-
Ik ben blij dat het vandaag zaterdag is. Ik had Cindy niet kunnen z....ien op school. Ik voel me zo rot..

Zometeen naar Rein ik hoef eigelijk niet te firtsen want hij woont hier in de straat. Ik bel aan. ‘Hee Dian‘ zegt Rein. Laat je fiets maar hier staan. Je kunt bij mij achterop. Wauw dacht ik. Onderweg.. is gezellig, Rein ruikt lekker. Zodra we aangekomen zijn in het centerum. Trakteert Rein mij op een ijsje. lots zie ik iets. Yasmine staat met ern getatoeerde man te praten . Rein fluister ik. Imm‘ik vertel je zo het hele verhaal‘ maar kijk wat doet Yasmine daar?!‘ ‘Wow dat lijkt wel een drugsdealer.‘ Toen Rein dat zei schrok ik heel erg. ‘ Een drrruugsdeealeer? ‘ vroeg ik stotterent. De man gaf Yasmine iets en Yas rende weg. Ik vertelde Rein het verhaal. Ik vertrouw hem 10000% Dit is al de 2e aan wie ik het vertel. Dom. ‘ Dian maak je niet te druk‘zegt Rein. Rein zegt ‘kom is hier‘. Ik loop naar Rein toe. ‘ Dian ik hou van je‘ en Rein kust me...

Reageer (2)

  • UrWishhx

    Snel verder ! xx Ben trouwehns al je verhalen aant leze ! xx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    OH MY GOD. OMGOMGOMG. Dit is te erg =(
    HAHAHAHAHA. Zoiets zou ik NEVER doen!
    Ik schaam me diep. Maar snel door want het is een leuk verhaal cx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen