ik schrijf niet echt elke dag enasuu want er is school en school suckt :(
En tja eerste hoofdstuk suckt??
Klein maar fijn zeker??
Hoop dat je het leuk vind en vertel het verder aan je vrienden!
Als je vrienden hebt
Zo niet dan spijt het me en laten wij vrienden worden :)
Tips?? Geef mer he ;)

pennyweather lockwood

Outfit

Ik strijk snel mijn trui nog glad en met een nerveus gevoel ga ik de nieuwe school binnen.
Als je rond kijkt zie je meteen de brokkelige muren die zouden kunnen in storten als je er gewoon tegen leunt.
Als ik eenmaal het gebouw binnenkom zie ik al snel een groepje staan met een leerkracht en al snel ontdek ik dat ik daar moet zijn.
"er zijn hier overal camera's" hoor ik de leerkracht zeggen en snel doe ik alsof ik hier al de hele tijd sta. "uhm kunt u dat nog eens herhalen mevrouw of meneer of wat je ook bent" zeg ik snel en als ik weet wat ik gezegt heb leg ik snel mijn hand voor mijn mond. "zo zo een laatkomertje he" hoor ik de leerkracht zeggen "jij moet waarschijnlijk pennyweather lockwood zijn" zegt de leerkracht en meteen knik ik.
Als ik het groepje rond kijk zie ik meteen een heel entousiast meisjesn omdraaien "ik ben chanel" zegt ze nogal zangerig en meteen weet ik dat ik haar niet mag.
Dan zie ik een nogal verlegen jongen die best wel een sgattig uiterlijk heeft en meteen valt me zijn geblondeerde haren op. Als ik ontdek dat ik staar wend ik snel mijn hoofd af en kijk naar de laatste persoon. Hij is een jongen die er nogal misterieus uit ziet en meteen valt zijn tattoo's mij op. Hij draait zich om en knipoogt even en verschrikt kijk ik terug naar de leerkracht.
"jullie mogen nu naar jullie kamer gaan buiten jij pennyweather jij blijft hier" en verveel knik ik.
De leerkracht stelt zich voor als mevrouw jacky wat mij helemaal verbaasd want ze leek me toch echt een man hoor.
"laat je koffer maar hier achter je kan hem later naar je kamer brengen" zegt ze en meteen smijt ik mijn sportzak in de hoek van de kamer.

Reageer (2)

  • Unfocused

    kan niet wachten tot je begint ! ;d

    x

    1 decennium geleden
  • Payno

    Kan niet wachten tot je gaat beginnen!! ;D
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen