Je wou graag een imagine met Owen. Owen zit op jou school, dus daar kan ik wel iets leuks mee doen :D .. Veel plezier met lezen !

Je gaat vandaag naar school. Je heb echt geen zin. Onderweg op de fiets rijd er de hele tijd iemand achter je. 'Sanne wacht nou even!' Je hebt geen zin, dus fiets gewoon door. Zodra je op school aankomt zie je dat Owen achter je fietst. 'Oh god het was Owen' mompel je. 'Sanne! Wat fiets jij snel!' zegt Owen. Je bloost. 'Hoe laat heb je pauze?' vraagt Owen. 'Eeh half 11.' zeg je terug. 'Oh gezellig zegt Owen ik ook ;-) Zullen we samen afspreken?' vraagt Owen. Je voelt dat je nog roder wordt. Afspreken met Owen, in de pauze. 'OMG, jaa ' ; gil je over het schoolplein. 'Stttt, Sanne niet zo hard. Anders komt iedereen slijmen of ik ook wil afspreken'. Owen knipoogt naar me. De bel gaat. Je rent naar binnen. Je kan het niet geloven, staks heb je een afspraakje met Owen, DÉ OWEN!

In de pauze 'Heee, sanne' 'Hoooooi Owen' en je lacht. ' Sanne zullen we even gaan zitten ik moet je iets vertellen.' Je gaat gauw zitten en Owen begint te praten. 'Lieve Sanne, ik durfde het niet te vragen, maar Wil je mijn meisje zijn?' ' OMG ja Owen. Ik hou van je' 'Ik hou ook van jou lieve Sanne.

Jullie lopen hand in hand door de school.Er komen allemaal mainiacs aangerent. Owen zegt; 'Wacht even schatje, ik kom zo weer'. Hij geeft je een kus, en loopt naar de mainiacs. Iedereen vraag 'Wie is dat?' Owen antwoord op iedereen en zegt stoer' Mijn meisje natuurlijk <3' Iedereen kijkt je jaloers aan. De mooiste dag van je leven, je hebt verkering met Owen (flower)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen