Vanuit: Rian

Owh wat vet, we gaan gewoon meedoen aan een wedstrijd om kaartjes te winnen voor Mainstreet.
We gaan die echt wel winnen hahaha. het is pas 10.00 uur de tijd gaat echt langzaam als je naar iets uitkijkt
Ik ga wel ff op twitter ik tweet : zo'n zin in vanmiddag dan gaan @xxxNOELLE_ @xxxLARiSSA_ en @carlijn2929 mind is blown zingen voor de wedstrijd.
heb er zin in x
.
OMFG ik krijg gewoon een reactie van Mainstreet ze tweeten: Leuk dat jullie meedoen wij duimen voor jullie!x
Wow wat gaaf een reactie, ik kijk op mijn telefoon hoe laat het is en wow het is al 13.00 nu gaat de tijd wel snel! Dankje Mainstreet!
Het is al 2 uur, ik hoor de deurbel gaan en ren naar beneden, ik doe open en zie Larissa.
Kom binnen zeg ik.
okee zegt Larissa en ze loopt naar binnen.
Zullen we alvast naar Carlijn gaan? vraagt Larissa
Is goed zeg ik.
Ik doe m'n jas aan en we gaan naar Carlijn.

[vanuit Carlijn]
Ik ben nog aan het eten als ik de deurbel hoor, ik loop naar de deur en ik doe hem open.
Larissa en Rian zeggen in koor: hoi!
Hoi kom binnen zeg ik.
Willen jullie iets drinken?
ja hoor zeggen ze in koor.
Wat dan vraag ik.
Doe maar iets zegt larissa
Maakt mij niet uit zegt Rian zolang er maar geen prik in zit hahaha.
Larissa en Rian gaan in de woonkamer zitten en ik schenk wat drinken in voor ons.
Als we het op hebben zullen we dan gaan?
ja is goed zeggen ze weer in koor.

[op de fiets]
We fietsen richting Noelle, eigenlijk mag je er niet met ze'n 3en naast elkaar maar we doen het lekker toch.
Opeens komt er een auto heel hard aanscheuren, ik en Rian hadden eerst nog niet door dat Larissa was gevallen maar opeens hoorden we haar onze namen roepn.
Ze had tranen in haar ogen en Rian zei gelijk dit is niet goed.
ik belde Noelle om te zeggen wat er was gebeurt, daarna belde ik Larissa's moeder
larissa scheeuwde het uit van de pijn en daar kwam Larissa's moeder al aan en bracht haar naar het ziekenhuis.
Ik en Rian fietsen naar Noelle om haar op te halen, Daarna gingen we met ze'n 3en naar het ziekenhuis...........

Reageer (1)

  • xkusjeRian

    Hahaha Noëlle, je weet het nog eh,, geen prik! hahhahahahahahahah ik val hier van mn stoel van het lachen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen