We komen aan op school. Er komt een nieuwe jongen in de klas.

-Vanuit Dian-
Het naar school wandelen lijkt wel eeuwig te duren. Yasmine zegt niks. Ze kijkt strak voor zich uit, en heeft een sigaret in haar mond. Er komt rook uit. Ik hoest, ik vind het verschrikkelijk vies. Zou ik het thuis moeten vertellen. Ik denk aan wat Yasmine heeft gezegt: 'Als je het waagt om door te vertellen maak ik je af'. Ik vind het erg, eigelijk zit ik er nu mee. Ik moet dit geheim bij me dragen. Ik ben misschien wel haar beste vriendin, maar.... Ik voel me echt rot....

-Vanuit Yasmine-
Zou ik Dian kunnen vertrouwen? Ze is wel mijn beste vriendin, maar.... Waarom rook ik eigelijk. Wat is het nut? Wat is het nut van mijn leven? Ik kan beter niet bestaan. KUT....

-Vanuit Dian-
Yes, we zijn op school aangekomen. Ik kon het niet langer volhouden zonder kletsen. Gelukkig staat Cindy al op me te wachten. Yasmine loopt een andere kant op en Cindy kijkt me raar aan. 'Waarom loopt ze weg?' vraagt Cindy aan mij. Ik bloos en antwoord 'Geen idee'. Cindy ziet dat ik bloos en staart naar me. 'Dian, vertel eerlijk, je weet wat er is...' 'Ik kan het niet zeggen, Yas vermoord me'; en ik ben boos op mezelf dat ik dit zeg. 'Je weet dat je alles aan me kunt vertellen.' 'Jahaa, dat weet ik. Misschien vanmiddag op whapp oke?' zeg ik maar ik meen er niks van. 'Oke tot op whapp dan schat'; zegt Cindy lief. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil Cindy houden als vriendin, en dan MOET ik het wel vertellen. Maar als ik het vertel, ben ik Yasmine kwijt. De bel gaat. Ik zie dat Yasmine naar me kijkt. Voorzichtig kijk ik terug. Ze lacht niet zoals altijd, ze kijkt me boos aan...

Eerste uur hebben we wiskunde bij mevrouw Son. 'Goedemorgen' ;zegt juf hard door de klas. 'We gaan vandaag oefenen met het bereken van de omtrek van cirkels. Maar nu eerst: De nieuwe boy in onze klas.' 'Ik zal wat over hem vertellen. Zijn naam is Rein. Hij zit in Mainstreet en vanaf vandaag zit hij in onze klas.' 'WAT?'; gilden Cindy, Yas en ik tegelijk. Rein kwam binnen lopen. 'Hoi' zei hij verlegen.. 'Rein achterin naast Dian is nog plaats, ga maar zitten'. 'Hoi Reiniac' fluisterde Rein naar mij. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hou jaloers Cin en Yas waren. 'Hoi Rein, leuk dat je hier op school zit! Ken je de stad al een beetje? Anders kan ik je morgen wel rondleiden' zei ik. 'Gezellig'fluisterde Rein meteen terug. 'Eehm Rein en Dian, willen jullie even opletten?' 'Ja, juf' riep ik. 'Het was niet Rein zijn schuld! Ik vroeg aan hem of hij de weg hier al kende' zei ik. Ik moest natuurlijk een beetje indruk maken op Rein. Want Rein is mijn droomboy <3 Rein knipoogte naar mij. Dat voelde goed. <3

-Vanuit Rein-
Vandaag aangekomen op deze nieuwe school. Ik mocht naast Dian zitten. Ze is echt super aardig. Het is dat ik niet in liefde op het eerste gezicht geloof maar dit..... <3 Zo'n cutie. Ik heb nu al zin in morgen, ik ga gewoon met haar naar de stad. Ik hoop dat ze mij ook leuk vind. Zou ik morgen mijn gevoelens al aan haar vertellen? Nee, niet verstandig, ik moet maar even rustig aan doen. Wat ze nog niet weet is dat ik in dezelfde straat woon als haar. Haha. Meteen fluister ik het naar Dian. Ik zie aan Dian dat ze het niet kan geloven.... Ik val bij de eerste les al bijna in slaap <3 ......

Reageer (1)

  • Reinlicious

    HAHAHAHA. Snel door<'3
    Ik mag mezelf niet meer in deze story xd
    Maar dat maakt het leuk<3 dus snel door x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen