Foto bij 013 - Ella

Dit is Molly

- Dag mam.
* Dag Ella. Hoe gaat het daar?
- Goed. Allrs is uitgepakt en de eerste boodschappen zijn gedaan.
* En Liam?
- Is een schatje. Hij helpt me en zijn moeder ook.
* Kun je me dan eens haar nummer geven? Niet dat ik je niet vertrouw, maar voor de zekerheid.
- Tuurlijk, mams. Hoe is het daar?
* Leeg
- Hoe gaat het tussen paps en jou?
* Goed.
- Zeker? geen gruzie en geschreeuw?
* Ella, vertrouw me. Het gaat beter dan verwacht.
- Oké. Ik mis jullie!
* Ik jou ook, Ella'tje.
- Bye.
* Dag lieve meid!

Ik leg mijn telefoon weg en besluitmaar in bed te kruipen. Meteen voel ik de leegte, want Liam slaapt deze keer thuis. Veel kan ik er niet over piekeren want al snel lig ik in dromenland.

Ik kom wakker door het licht.Fijn, ik ben de gordijnen vergeten dicht doen. Het is iets na 6uur. Slapen geeft nu toch geen zin meer. Ik sta op en maak een ontbijtje voor mezelf. Voor de eerste keer. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen vandaag. Misschien geeft Liam tijd...

'What do you do today? XXX'

Het is mooi weer dus besluit iik een kleedje aan te doen. Ik neem een douche en zoek passende accessoires en schoenen.

'I have to go to the studio. Sorry, but we can go eat something tonight. Together or with the boys. XXX'

Ik wil de jongens wel beter leren kennen. Maar vandaag sta ik er alleen voor. Ik besluit de buurt nog wat beter te leren kennen. Ook al kwam ik hier altijd op vakantie. Ik sluit de deur en wandel richting centrum. Dat had ik beter niet gedaan want al snel begin ik te shoppen.
Ik loop een winkeltje binnen en vindt al onmiddellijk kleren die ik wil hebben. Ik zucht.
'Can I help you?' hoor ik een vriendelijke stem zeggen. Ik draai me om en zie een meisje van ongeveer mijn leeftijd.
'No, it's just...I want to but it all.'
'I know that problem. But if you come back with your parents, I'm sure they will buy something for you.'
'I live here alone. My parents live in Belgium.'
'That's hard.'
'It's my own decision.'
'Why?'
'My boyfriend lives here.'
'So romantic!'
'I'm Ella by the way.'
'I'm Molly', ze schudt mijn hand en kijkt om zich heen.
'Do you want to go drink something?'
'Don't you have to work?'
'This store is from my parents. So I can easily get a free day.'
'Okay', we gaan naar Starbucks. We praten veel over haar tot ze achter mijn vriendje begint te vragen. 'Why did you move for him and he didn't for you?'
'He can't. He has to stay here for his job.'
'What does he do?'
'He sings in a band.'
'So cool!'
We praten verder tot Molly hysterisch naar het televisiescherm begint te wijzen. Ik draai me om en zie mezelf.
'You are on tv! With Liam! Is he?'
'Yes, he is my boyfriend.'
'You are Liam Payne's grilfriend??'
'Yes.'
'Why didn't you tell me?'
'You didn't ask.'
Haar telefoon gaat. Ze neemt op en moet gaan.
'Wait. Here's my number. Call me another day!'
'I will. Promise!'
Ik geef haar mijn nummer en als ze weg is, besluit ik ook maar te gaan. Thuis neem ik mijn kookboek en maak ik voor het eerst eten voor mezelf klaar. Wat was ik toch een verwend kind thuis!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen