CrazyLove4 - Louis Tomlinson
Dit hoofdstukje is op aanvraag van CrazyLove4
Groetjes,
Horanme en Markje
Legenda:
Delancey Tillie: Roze
Louis Tomlinson: Oranje
BFF(die heel toevallig Kirsten heet ): Paars
Ik heb een foto van Niall zoenend met een meisje. maar ik lijk daar in het echt een beetje op. ENG
Groetjes,
Horanme en Markje
Legenda:
Delancey Tillie: Roze
Louis Tomlinson: Oranje
BFF(die heel toevallig Kirsten heet ): Paars
Ik heb een foto van Niall zoenend met een meisje. maar ik lijk daar in het echt een beetje op. ENG
KIRSTEEEEEN, WE HEBBEN GEWONNEN.
WAAAAAT OMG OMG OMG OMG OMG. Lancey, nee even serieus wat hebben we gewonnen?
GEK KINDKE, DE MOTHER F*CKING MEET AND GREET MET ONE DIRECTION!!!
WEYOWEYOWEYOWEYOWEYO! Omg nu ga ik Nialler ontmoeten en jij Tommo Tomlinson!
Jah. Zeg je buitenadem van al dat gesprong en geren door jullie studiehuis.
Maar moeten we dan niet onze tassen gaan pakken, en de taart maken, en cadeautjes kopen, en en en.
Ja, eeuh eerst shoppen voor nieuwe outfit en cadeautjes, en taartspullen en dan maken we de taart.
Het was toch morgen.
Je ogen werden ineens heel erg snel groter. MORGEN AL!
Je rende naar de laptop en daar stond in het mailtje:
Hallo CrazyLove4,
GEFELICITEERD, je hebt via quizlet de Meet & Greet met One Direction gewonnen.
Jou inzending was verreweg het beste. En daarom ben jij ook gekozen.
Hier komt nog even de informatie over de Meet & Greet:
Singning : 14:00 tot 16:30
Concert: 17:30 tot 19:00
Meet & Greet 19:45 totdat de Jongens weg moeten/willen.
Om bij de Meet & Greet te komen moet je een kwartier na het concert in de zaal BLIJVEN!
Dan komt een van de Bodyguards jullie ophalen.
Mvg Heinz.
''Ja, het is inderdaat morgen al.'' Zij je in een lichte shock.
Nou laten we gaan. Zij je BFF terwijl ze al helemaal klaarstond.
*10 minuten later*
Ow kijk de deleted senes van Toy Story 1,2&3 die kopen we voor Liam, En wat dacht je van een snapback voor Niall?
Hmm, je keek verdwaald in de ronte. Ik weet het niet hoor, hoe weten we nou of Niall dat past.
Langleven het gestoorde Directionfandom! Kijk deze vind ik wel bij Niall passen. zij je vriendin terwijl ze deze pet pakte ( http://i.ebayimg.com/t/ONE-DIRECTION-SNAPBACK-CAP-HAT-match-your-tshirt-and-aweatshirt-/00/s/MzI1WDQ4NA=$(KGrHqV,!q0E-ZLYf(sPBPp,zzGpUQ~~60_35.JPG )
Denk je nou echt dat hij een One Direction snapback gaat dragen?
Nou hij heeft ook een I 1D sweater gedragen. Dus waarom niet??
Neem die van koekiemonster. (http://cdn.acfrg.com/i/300_400_fit___png/ACfrG/productpics_fullsize/1/168795a.jpg)
Jaaaaah die is cool!
Uiteindelijk hadden jullie hele leuke cadeautjes.
Harry: http://www.kazoowinkel.nl/WebRoot/Pins/Shops/00124726/4E5D/48EB/4D07/A36B/B2C9/6D47/302D/CD12/DADI_KA-1_BOX_Kazoo_1.jpg
Liam: http://i.marktplaats.com/00/s/NTc1WDEwMjQ=/$(KGrHqN,!iMFCf1(pjG0BQ40UmQVS!~~60_84.JPG
Niall: http://cdn.acfrg.com/i/300_400_fit___png/ACfrG/productpics_fullsize/1/168795a.jpg
Louis: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/438302637/Free-Shipping-Women-s-Elastic-Clip-on-Solid-Color-Suspenders-width-2-5cm-15colors-25pcs-lot.jpg
Zayn: http://2.bp.blogspot.com/-zC8NGZWQeEA/TuGOYXifK-I/AAAAAAAAKMY/REfP1y3KCqw/s1600/t01-3404_58015_1322952923D7XTC.JPG
Eenmaal thuis aangekomen hadden jullie geen tijd meer om de taart te maken, wand het was rond 2 uur in de ochtend.
Je belde nog snel de bakker of hij met spoed een 3 Tower cake kon maken. 1/5 deel in de Ierse vlag en Ierse dingetjes en de rest met de engelse vlag met engelse dingetjes kon maken en dat je er wel wat geld voor overhad. En hoe oud die bakker ook is je kent hem al lang en hij zou hem voor morgen 8 uur af kunnen hebben. Je bedankte hem hartelijk en ging uiteindelijk ook naar bed.
*de volgende ochtend*
AND LET ME KISS YOU! je Bff rende je kamer binnen GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDE MOGEN!
Na alles maar dan ook echt alles gedaan te hebben en langs bakker Marc gegaan te zijn kunnen jullie om kwart voor 12 in de rij staan, en niet zo achter in hoor. nee als 18e en 19e.
En uiteindelijk liepen de jongens uit de auto.
de ''vergeleken met eerst'' rustige straat werd meteen gevuld met gegil alsof er een aanslag gepleegt werd ofzo!
De jongens moesten eerst die ongelofelijke rij langs. En toen ze bij jullie kwamen knipoogde Louis even naar je maar je werd al snel uit je staar geschreeuwd.
OMG NIALL NOEMDE ME ZIJN SCHAT IK TRIP HEM HIER DUDE!!!
Louis knipoogde naar me zij je heel verward.
OMG, dat is het begin van een relatie. geloof me het was namelijk gister uitgegaan met Eleanor, hij is single meid!
''You can go inside girls.'' vertelde Paul jullie
Eerst kwamen jullie bij Harry.
Hi Harry we got a present for you.
Jij gaf het cadeautje aan hem.
Haha that is genius! I will really keep them, Thanks babe's zij hij terwijl hij jullie een 'High-Five' gaf.
Als 2e zat Zayn in de rij.
Zayn, how are you? We got a present.
I'm fine, what is the present? zij hij terwijl je BFF het cadeautje gaf.
You'll see!
Haha are they from the fotoshoot?
Nope another we would keep them. zij je met een lach.
Als 3e zat Liam aan de tavel
Hey Liam we also got a present for you.
Je BFF gaf het cadeautje deze keer.
OMG TOY STORY. Hij scheeuwde zo hard, en ''sprong'' over de tavel om een knuffel te geven.
Toen kwam de Favoriet van je BFF
Hey Liam I want to hug her. Zij Niall toen Liam Kirsten een knuffel gaf
That is possible. zij Kirsten en ze sprong voor je en buigde over de tavel
Wait. I will see you at the end of the line.
But first i will give you this present!
A PRESENT! OMG WHAT IS IT??? schreeuwde ook hij maar dan net als een klein kindje zou doen.
A SNA.... ow shit... zij Kirsten.
Niall scheurde het papier eraf en schreeuwde opnieuw OMG A COOKIEMONSTER SNAPBACK THAT IS AWSOME!!! THANKS.
Deze keer kwam Paul aanrennen omdat hij dacht dat er iets was.
Snel liepen jullie naar louis en gaf je meteen het cadeautje zonder hi of iets te zeggen.
Hi girls, how are you?
We're fine right Delancey. zij Kirsten terwijl ze je aanstooten
She likes you zij ze meteen erachteraan.
And she likes Niall. zij je om haar zogenaamt terug te pakken.
Hahahaha girls don't fight, Cool present.
You're welcome zij je meteen erachter aan.
WALK TO THE RIGHT GIRLS! schreeuwde Paul.
Bye zijden jullie nog snel en stapte naar rechts maar Kirsten werd meteen weggesleurd.
AH DELANCEY!
Hey, Don't yell in my ear!
je lachte. Kirsten kijk eens wie dat deed.
ze keek omhoog, en kribbelde omhoog een beetje beschaamd.
Oeps, sorry Niall.
I don't mind, I said I would give you a hug so....
Ze vloog letterlijk in zijn armen http://d75822.medialib.glogster.com/media/66/667d6b108780d574736958989b1e642dc9a46ad69e274204979561e9f8c14218/black-white-girl-hug-love-boy-leaving-91e6a774db0254ec49e6a1fa97e10124-h-jpg.jpg
Nadat jij haar normaal op haar level gemaakt te hebben gaf ze je een boekje met alle nummers die gezongen werden.
De deuren gingen open en je vriendin rende zo hard ze kon *voor jou gevoel als een hardloper tijdens de olimische spelen* en was daarom ook binnen 2 seconden op de plek.
Ze had haar handtasje met allemaal knuffels erin mee genomen. ook had ze haar oude I-Phone mee om op het podium te gooien.
Na het concert moesten jullie blijven zitten, zoals in de mail.
Het was doodstil toen het licht uit ging.
AAAAAAAAAAAAAH HELP ME I'M GONNA DIE, BUT I'M TO YOUNG TO DIE, SOMEONE SAFE ME!!!!!
WE ARE GONNA DIE WEEEEEEEEE NOT ONLY YOU AAAH HELP!! HEEEELP SOMEBODY HEEEEELP
I, I wanna safe you wanna safe your heart tonight. He'll only break ya, leave you torn apart OH!
AAAAH ONE DIRECTION WE LOVE YOU! MARRY US AAAH! gilde jullie samen toen de lichten aan gingen.
Toen besefte jullie dat alleen hun zongen zonder band en andere gillende meiden om jullie heen.
I'M JUST A TEENAGE DIRTBAG BABYYYYYYY! LIKE YOU OOOOOOOOUUUH
WE DIDN'T JUST YELL EMBARRISING THINGS. Fuck i'm yelling again.
Wait why are you just with you 2 http://images.sugarscape.com/userfiles/image/AAJANUARY2013/Linds/Week1/3Weds/one-direction-road-trip-third-kiss-you-teaser-2.jpg
Well you where telling us we were your favourite and like the guys were doing really weird. Vertelde Louis en Niall afwisselend
Terwijl de andere jongens heel gestoord achter hun deden.
Dus zo gingen jij en je vriendin allebij de rest van de dag spenderen met jullie favo ''lad''
Jij kreeg sms van nu.nl omdat het over One direction ging. En je was nog geeneens een uur opstap met Louis
Niall Horan aan het daten??
zij de titel.
Omg dat moet verschikkelijk zijn voor Kirsten.
Toen zag je de foto.
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lydck6BYWP1qjszipo6_400.jpg
HAHAHAHAHHAHAHAHA Louis kwam kijken en zag het ook. Hij schrok eerder, OMG HE WAS WITH THAT OTHER GIRL RIGHT.
Jij moest nog harder lachen. That is that other girl. jullie moesten heel erg lachen toen ineens
Roomservice.
Could you please come back later.
That is fine sir.
So, how are you. I didn't saw you for a long period. zij Louis
Well.... I missed you a lot. and then i saw the relation between you and Elau, Elou. aahg i give up. With that other girl and then I was-
Louis onderbrak je met een zoen. Eerst schrok je je rot! maar in een flits wou je alles wat jullie hadden terug.
Je zoende passioneel terug en Louis legde je rustig op zijn bed. zonder dat jij het doorhad had hij zijn shirt al uit gedaan en was hij nu bezig met zijn broek. maar toen opende hij zijn ogen.
Jij zag jou, jij knikte als toestemming. Onderbrak de zoen en zij. Give me one minute.
Na een minuut stormde je de badkamer uit en wierp je jezelf op het bed waar Louis niet veel later ook op bellande. hij lag op je en had de condoom al om gedaan.
Are you shure about this? vroeg hij bezorgd.
Yes, i want you back. andwoorde je
Jullie gingen vlink tekeer en na een paar minuten kwam hij klaar, en 20 seconden daarna jij ook.
Jullie bleven nog even liggen niet wetende dat jullie relatie nog heeeel lang zou duren.
THE END.
Ik hoop dat je hem leuk vond, sorry dat het zo lang duurde. we gingen nog last minute weg zonder WIFI. En ik kwam gisteren thuis.
maarjah hij is nu af en online.
De volgende heeft zich nog niet aangemeld dus ik heb nog een leuk ideetje voor een andere vriendin van mij.
Reageer (1)
En toen ging ik neer in de AK les, toen ik Marcje het bakkertje las x'D.
1 decennium geledenWhaha Liam! En toen sprong Liam over de tafel heen jongens x'D.
Yes, i want you back. andwoorde je I want you back, want want you want you back OOOh.. Sorry moest denken aan een liedje van Cher Lloyd . En maakt niet uit dat het zo lang, duurde zolang het maar ooit online komt vindt ik het goed :p.