Hoofdstuk 3
Ik deed snel mijn jas aan, eventjes kijken, ja mijn make up zat nog goed. 'Bruno, kom jongen! We gaan eventjes een stukje lopen.' en Bruno kwam vrolijk naar me te gelopen. 'Tes, de weg hier is niet zo moeilijk, hier vlakbij is een parkje waar je heen kunt, als je verdwaalt bent of er iets is, bel ons maar! ' Kwam mijn tante nog eventjes zeggen. 'Oke, is goed!' Ik nam Bruno mee, het was zomer vakantie dus het was nog laat licht buiten. Hmm.. Oke dit is dus Goor, waar mijn grote held DAAN ZWIERINK woont. Ik pak eventjes mijn mobiel, maak een foto van Bruno en zet op de foto op twitter. '@MainiacTessa: Eventjes de liefste hond ter wereld Bruno uit aan het laten!' Zo, verstuurd, opeens zie ik dat Daan online is, ik zal hem is een tweet sturen. '@MainiacTessa: @0547daan Hey Daan! Ik ben vandaag in Goor komen wonen, leuk eh?' Al snel kreeg een bericht terug. '@0547daan: @MainiacTessa Echt waar?! Super leuk! Misschien zie ik je nog is! ' Als ik de tweet zie, gelijk retweet ik hem en zet ik hem in mijn favorieten. '@MainiacTessa: @0547daan Het lijkt me een super gezellig dorp! x' En dan zie ik dat Daan offline gaat, jammer, ik had graag nog wel een tweet van hem gewild. Ik besluit even op een bankje te gaan zitten, 'Bruno, ga maar jongen, ga maar lekker rennen!' Ik maakte zijn riem los en liet hem lekker door het park rennen. Opeens zie ik Bruno met een blonde hond spelen, hey die hond lijkt veel op Banjer, de hond van Daan. Of, is het hem echt..
Er zijn nog geen reacties.