022
Rachel Brave
Zo goed en kwaad als het ging was ik weg gestampt bij Collin. Hoe graag ik ook wou toegeven aan Collin, en de gevoelens die ik voor hem ontwikkeld had, ik kon het niet. Ik had Seth, en ik was gelukkig met hem. Waarom zou ik zoiets moois verpesten.
Ik schudde mijn blonde haren verwoed uit mijn gezicht. Diep in gedachte verzonken merkte ik niet dat ik tegen iemand aan was gelopen. Verstoord keek ik op, om recht in het lachende gezicht van Seth te kijken. Hij had zijn armen rond mijn middel geplaatst en hield me stevig tegen zich aan. Ik begon te blozen en keek heel eventjes weg van hem.
''Je liet me schrikken.'' zeg ik zachtjes en ik keek naar hem op. ''Ik zocht je.'' was zijn enige antwoord. De enorme glimlach op zijn gezicht week geen moment, en zelfs zijn chocolade bruine ogen leken met hem mee te lachen. ''Je hebt me gevonden.'' zeg ik met een klein lachje rond mijn lippen. Zijn glimlach werd, zo ver het nog kon, nog breder. Ik zag hoe hij zich langzaam voorover boog en zijn lippen op de mijne plaatste.
Niks. Ik voelde er niks meer bij. Niet meer het weke gevoel in mijn onderbuik dat ik kreeg bij de eerste kus die we deelden. Niet de bom van vlinders die ik kreeg toen ik Collin kuste gister. Nee. Geen Collin meer. Ik haalde mijn lippen van de zijne af en keek hem met een glimlach aan. ''Ik zou hier dol graag de rest van de middag met je staan, maar volgens mij begint mijn les zometeen.'' zei ik zachtjes.
Zijn hand gleed liefdevol langs mijn wang en hij knikte. ''Ik kom je halen daarna. Dat is je laatste les toch?'' vroeg hij en ik knikte. ''We gaan gezellig iets samen doen. Jij en ik alleen.'' Zijn greep rond mijn middel liet hij varen en ik draaide wou langs hem heen lopen, tot hij mijn pols vast nam. ''Rachel?'' ''Ja Seth?'' Hij keek me met een verliefde glimlach aan. ''Ik hou van je.'' zei hij zacht. Ik glimlachte en liet hem toen los.
Met snelle passen liep ik door naar het lokaal waar ik les moest hebben, en plofte ik neer naast Eva. ''Ik heb een probleem denk ik..'' mompelde ik en nieuwschierig keek ze me aan. ''Spill it.''
Reageer (1)
VERDEEEEEEEEEEER! Ik wil weten wat er gebeurt!
1 decennium geledenBen benieuwd hoe Seth er trouwens achterkomt. Misschien wel door de wolventelepathie O: