Hoofdstuk 2
Ja, vandaag was het zo ver, ik ga vandaag voor een lange tijd bij mij lieve oom en tante in Goor wonen. Ik had al vroeg afscheid genomen van mijn moeder en al me vriend en en toen kwamen mijn oom en tante me ophalen. 'Zo, kijk Tessa dit is je nieuwe kamer' zei mijn oom Robbert terwijl hij een mooie ruime kamer liet zijn. 'zo zo, die is niet verkeerd, hier kan ik wel in leven!' Zei ik tevreden. 'Maar ehm.. Ome Rob?' 'Ja wat is er Tessa?' 'Mogen hier dan wel posters hangen?' 'Ja natuurlijk mag dat meid! Hang je kamer maar helemaal vol, dan voel je je vast wat meer thuis.' Antwoordde Robbert enthousiast. Ik ging al snel aan de slag om mijn nieuwe kamer weer wat leuker te maken, ik had al allerlei leuke foto's van mij en mijn vrienden en natuurlijk MAINSTREET uitgeprint dus ik kon al snel alles ophangen.Toen ik net klaar was hoorde ik mijn tante roepen: 'Tessa! Het eten is klaar!!!!' Geschrokken pakte ik mijn mobiel om te kijken hoe laat het was, het was alweer half 7 de tijd gaat wel erg snel zeg en ik rende snel naar beneden. 'Hmm.. Lekker frietjes!' zei ik vrolijk. 'Ja, we dachten dat je dat wel lekker zou vinden!' zei mijn tante. 'Ja tuurlijk vind ik dat lekker, super lekker zelfs!' 'Mooi zo.' We zaten gezellig met zijn drieën aan tafel en dan komt oom Robbert er eventjes doorheen: 'Tessa, als je het leuk vind mag je vanavond wel onze hond Bruno uitlaten, dan leer je de buurt gelijk een beetje kennen,' 'Ja leuk!' Riep ik enthousiast, ik at snel mijn friet op ik had wel zin om eventjes naar buiten te gaan.
Er zijn nog geen reacties.