Foto bij Chapter 9

Sorrrrryy Schatjes, ik liet heeel quizlet verwaarlozen, ik ging eigenlijk maar een beetje verhalen lezen. Ik heb veel nieuwe dingen ontdekt in het leven waardoor ik minder op quizlet kwam, maar toen ik terug erop kwam en ik jullie reacties zag, kon ik het niet over mijn hart verdragen om jullie geen hoofdstukjes meer te geven.
Dus nu zal ik jullie trouw schrijven,
Loveyouu.

Quinn

Langzaam wordt ik wakker, ik voel twee armen om me heen en ik draai me om en zie Cody heel lief slapen, zachtjes lach ik even.
Ik haal met mijn vingers het haar uit zijn gezicht weg en blijkbaar iets te hard want hij wordt langzaam wakker, 'goeiemorgen schatje' en ik druk een kusje op Cody's mond. Cody glimlachd 'zo wil ik wel vaker wakker worden' en hij drukt terug zijn lippen op die van mij wat uieindelijk uitdraaid op een tongzoen, als Cody en ik een hevig maar toch liefdevol een spel met onze tongen spelen wordt er twijvelachtig en zachtjes op de deur geklopt. 'binnen' zegt Cody met zijn sexy ochtendstem, ik zie het hoofd van Cody's moeder om het hoekje verschijnen 'lieverds het ontbijt staat klaar komen jullie?' Cody en ik knikken.
Ik sla de dekens van me af om aanstalten te maken om naar beneden te gaan pijnlijk prpbeer ik rechtop te gaan zitten 'gaat het wel' vraagt Cody ik knik om de tranen binnen te houden de blauwe plekken doen nog steeds heel zeer 'wacht' zegt Cody en ik voel het matras bewegen voor ik weet staat Cody voor me om mij te helpen met opstaan, hij slaat zijn armen onder mijn armen door en tilt me op totdat ik rechtsta ik druk een kusje op zijn lippen en loop naar mijn koffer daar pak ik kleren uit die ik aantrek die mijn blauwe plekken onzichtbaar maken. 'lieverd?' ik knik en kijk vragend Cody aan, wil je het zometeen aan Alli en Tom vertellen?, want die zullen wel raar oplijken als jij met warme kleren aan naar beneden komt terwijl het buien 25 graden is?' 'hmm ik denk dat ik het z wel ga vertellen Alli is wel een goede vriendin dus eigenlijk moet ik het wel vertellen' Cody knikt ' maar als het niet meer gaat je weet dat ik je altijd zal helpen' ik knik en geef Cody een knuffel, en we vervolgen onze weg naar beneden.

Reageer (1)

  • ChocolateMuffin

    EINDELIJK! hier heb ik zo lang op gewacht! geweldig!!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen