Foto bij proloog

"Tikkie, jij bent hem!" roept ze lachend. "Nee! Dat is niet eerlijk, Ik wist niet dat we waren begonnen!" roept hij terug.
Ze lacht nog harder. "nu wel!" Ze steekt haar tong uit naar het kleine jongetje. "pak me dan als je kan harry"
Hij staat op en rent op haar af. Ze gilt even en rent dan weg. "Ik krijg je wel hoor sammy "
"echt niet! Ik ben veel sneller dan jou."
Ze blijft staan. "tikkie! zie je wel!" hij lacht trots. "sammy?" hij volgt haar blik. Ze staan voor een grote boom.
In de boom zit een vervallen boomhut. De twee kinderen kijken bewonderend naar de mooie boomhut.
Ze pakt zijn hand "come" ze rennen naar de boom en klimmen erin."Dit is onze hut nu. Right Harry?"
ze kijken elkaar lachend aan en gaan op de grond zitten en laten hun benen naar buiten bungelen.
"Harry? wij blijven altijd vriendjes he?" "ja Sammy voor altijd! Ik laat jou nooit achter." "beloof je dat?"
"ja" Ze kijkt hem serieus aan "pinky swear?" ze houdt haar pink omhoog. Hij haakt zijn pink in die van haar.
"pinky swear." zegt hij. Ze kijkt hem blij aan. "Jij bent echt mijn aller beste vriend" "
Jij ook de mijne! wij zijn beste vriendjes voor altijd." Ze kijkt hem lachend aan en geeft hem een kusje.

Reageer (1)

  • SadCalum

    heel erg leuk... hihi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen