De personage Bowien, is veranderd in Yasmine.
Omdat ikzelf Bowien ben, en ik vond het een beetje raar om over mezelf een story te schrijven, dus heb ik het aan een vriendin gevraagd, en die wou graag in de story, vandaar dat er nu Yasmine staat. :)

BIJ 5 RETWEETS WEER VERDER!

VANUIT LISA.

Ik zie me moeder naar me vader kijken.. ''Lieverd, dat wil ik nog even met me vader bespreken, goed?'' zegt ze vastbesloten. ''Isgoed mam.'' antwoord ik. Nadat ik heb gegeten zit ik al weer op de bank te whatsappen met Iris en Yasmine over hoe geweldig de vakantie zou worden als we mochten, dan komt me moeder naast me zitten. ''Lisa, ik vind dat je het wel hebt verdiend, eventjes weg met je vriendinnen.'' zegt me moeder. ''Echt!?'' roep ik blij. ''Maar..'' gaat ze verder. En je blije gezicht trekt weer weg. ''Je moet me beloven dat je heel heel heel voorzichtig doet, en je me om de dag belt.. en...'' zo ging ze nog even door. Na haar lange preek knuffel ik haar, ik kan haar niet vaak genoeg bedanken. Snel stuur ik Iris en Yasmine een bericht om morgen af te spreken..

BIJ 5 RETWEETS GA IK WEER VERDER.

Reageer (1)

  • Reinlicious

    Supersuper leuk!<3

    Ahw, die inleiding.<:
    Je mag zelf ook bij Rein hoor!=)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen