Foto bij 012 - Ella & Liam


Ella Claire Vanberghe

We zijn op weg naar de persconferentie. Ik ben zenuwachtig. Wat kan ik verwachten? Wat moet ik zeggen? Mijn gsm gaat: Daddy <3. O ja juist! Ik ging bellen. Totaal vergeten!

* Ella? Alles ok?
- Ja, paps. Ik ben vergeten bellen. Sorry.
* Is alles al uitgepakt?
- Ja, Liam heeft geholpen.
* En hoe zijn de jongens?
- Ze zijn lief. Ik heb ze nog maar 1 keer gezien...
* Red je het wel? Alleen? Of tussen 5 jongens?
- Ja, En Liam's ma kookt de eerste dagen voor me mee.
* Oké dan. Wat doe je?
- We gaan een persconferentie doen.
* Om jullie relatie openbaar te maken?
- Ja.
* Doe voorzichtig, little girl.
- Always, daddy.

Als ik neerleg, merk ik dat we stilstaan. 'Are we there yet?'
'Yes. Now we have to go inside and they will tell us what to do.'

Liam James Payne

We lopen hand in hand naar binnen. Ze is zenuwachtig. 'Don't worry. Everything will be all right', fluister ik in haar oor. Ze kijkt me lief aan. Oh man, wat heb ik haar gemist! 'I love you, Ella. And that will never change.' Ze wil net iets terug zeggen als ze ons komen halen. Dan begint de briefing. 'Liam, you present your girlfriend and tell the whole story. You may tell everything. That she was lost and you helped her, that you were friends and became a couple on your 15th... Everything! Ella, you may tell the things Liam forgot and why you moved to here. Answer the questions together.' Ik knik en kijk naar Ella. Ze heeft een bezorgde blik in haar ogen. 'You will do it perfect. We'll do this together.' Ze knikt en geeft me nog snel een zoen voor we een zaal ongeduldinge reporters binnen lopen.

Ze neemt mijn hand harder vast. Ze is geen watje, maar nu heeft ze toch wel schrik. Ik wrijf geruststellend met mijn duim over haar hand en ze kalmeert een beetje. 'Welcome everyone. I present you, Ella. She's my girlfriend. But please sit down because it's a long story.' Alle journalisten gaan zitten en ook wij nemen plaats achter de micro's. Terwijl ik vertel, kijkt Ella van mij naar de reporters en omgekeerd. Ik neem haar hand weer vast en vertel verder. Dan is het haar beurt. 'I finished high school, but didn't want to go to the university. I had no idea of what I wanted to do. Then my friend Jasmiencame with the idea to move to here. Because I missed Liam so much, it was an easy decision.' Ze vertelt met een trilling in haar stem. 'Are there any questions?' vraag ik om haar te redden. Direct gaan een heleboel handen de lucht in. Ik wijs de eerste aan. 'How long are you together?' 'From our 15th. So, 3 year and a bit.' 'Why did you waited so long to tell us?' 'Because she lived so far away and it was hard to miss her. If everyone knows, it would be harder.' Na een kwartier vragen beantwoorden, vond ik het genoeg geweest. Ik sloot de persconferentie af. Nu nog de foto's. 'Can I have 5 minutes alone with Ella?' Als ik toestemming krijg neem ik haar mee naar een kamertje. 'Are you okay?' Ze knikt alleen maar. 'Ella, you did it perfect. But are you really okay?' 'Yes, just a bit shocked. This is so new and akward.' 'You will get used to it. I did too.' 'But I want to be your girlfriend. Not the Liam Payne's girlfriend.' 'Believe me. I was, I am and I will always be the boy you fell in love with.' Als antwoord krijg ik een schattige glimlach. Ik duw nog vlug mijn lippen op de hare en dan is het foto-tijd.

We lopen naar de zaal waar de reporters op ons staan te wachten. Ella staat graag op de foto dus verwacht ik dat ze dit leuker gaat vinden. Mijn vermoeden word meteen bevestigd. Ze staat nog geen 5 seconden voor de camera's of haar natuurlijke, schattige glimlach komt al tevoorschijn. Ze poseert als een echt model. In 10 minuten is het dan ook al weer gedaan. De chauffeur brengt ons naar huis. 'Liam? Can we go to the supermarket?' I stil have to buy everything.' 'No, my mum went today. She will bring it tonight.' 'She doesn't have to do that.' 'She just helps you on your way.' 'Okay. But can we stop by the flowerist? 'Okay, sunshine.'

Ella Claire Vanberghe

Ik heb een mooi boeket bloemen gekocht. Als bedankje voor Liam's ma. Als we thuis komen zie ik dat ik post heb. Ik herken het handschrift meteen. 'Look Liam, a letter from Jasmien.

Dag Ella
Ik schrijf deze brief terwijl je hier nog in België bent.
Ik wou de eerste zijn die je brievenbus vulde.
Ik hoop dat je goed bent aangekomen en je appartement mooi is.
Het is zeker plezant om bij Liam te zijn?
Ik schrijf je wel een langere brief wanneer je echt weg bent.

Love Jasmien XOXO
PS: Zou je een handtekening van de jongens kunnen opsturen? Mijn nichtje is bijna jarig en ze is een mega fan
!


Ik lach. Typisch Jasmien! Dan gaat de bel. 'Do you want to open the door?' vraag ik aan Liam. Ondertussen leg ik de brief weg. Ik heb nog een mooie doos gekocht om ze allemaal in te bewaren. 'Ella, it's my mom!' 'Coming!' Ik ga naar de keuken en zie dat zijn zussen er ook zijn. 'Oh hello.. I expected 1 guest..' 'Sorry, it was to much to come alone' 'No problem. Here, these flowers are for all your help.' 'Ella, they are beautiful!' 'How much do I have to pay you?' 'Nothing.' 'But I...' 'No Ella, I paid it.' 'Well, thank you.' 'You're welcome' Plots klinkt Kiss You door heel het appartement. 'My phone', zeg ik en ik neem op.

- Hallo, met Ella.
* Hey, papa hier.
- Papa! Hoe is het?
* Goed. Maar hoe was de persconferentie?
- Nieuw. Het was overdonderend.
* Maar jij went er wel aan. Je bent altijd al sociaal geweest en je staat zo graag in de belangstelling.
- Ik weet het. Het was gewoon nieuw.
* Wanneer kan ik eens op vakantie komen?
- Paps, ik ben hier amper 2 dagen.
* Ik mis je al.
- Ik wil eerst mijn weg vinden. Alles gewoon worden.
* Oké, ik snap het.
- Hoe is het eigenlijk met mam? Kun je ze eens geven?
* Ze zit in bad.
- Vraag je of ze vanavond eens belt?
* Oke.
- Bye, Daddy. I love you.
* I love you too, little girl.

Zoals beloofd, een lang stukje.
Bedankt voor de lieve reacties!! Xx

Reageer (3)

  • LeLouisx3

    Haar ringtone haha ik zou mij doodschamen. Mijn ringtone is LWWY en telkens als er iemand belt, flip ik.

    1 decennium geleden
  • Merry10002Xx

    (H)

    1 decennium geleden
  • StylesEyes

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen