Hey, ik ben Tessa. Dit moment is niet bepaald het beste moment uit mijn leven.. 2 weken geleden ben ik eindelijk 14 geworden, maar op de dag van mijn verjaardag ging het goed mis.. In de avond toen mijn vader nog eventjes langs de winkel ging om nog iets voor me te kopen gebeurde het, hij kreeg een ongeluk met zijn auto. Mijn moeder en ik kregen te horen dat we naar het ziekenhuis moesten komen en toen we daar aankwamen was mijn vader al overleden.. Sinds dien is mijn moeder super depressief. Ze gaat binnenkort voor een lange tijd op vakantie met een vriendin en ik moet bij mijn oom en tante gaan wonen in Goor. Aan de ene kant vind ik het niet zo erg, want mijn oom en tante zijn super aardig en in Goor woont mijn droom prins.. DAAN ZWIERINK! Maar ik ga mijn moeder natuurlijk wel heel erg missen.. Achja, ze komt wel weer terug en deze vakantie zal haar vast goed doen! ' Tes, ik ga je wel heel erg missen hoor..' zei mijn beste vriendin Guusje terwijl we samen een film aan het kijken waren. 'Ik jou ook Guzie, maar wel zullen vaak skype, whatsappen, enzovoort en 20 minuutjes in de auto zitten en ik ben al bij je!' Zei ik en ik gaf haar een dikke knuffel. 'ENNEEHH.. Als je ooit Daan tegen komt in Goor eh, bel me en ik kom eraan!' 'Hahaha, is goed Guusje!' Guusje was ook een mainiac, haar favoriet was Owen, over vier weken zou ik samen met Guusje naar een concert van mainstreet gaan.

Reageer (3)

  • Debbie2024

    Ik mis Daan Zwierink heel erg Groetjes Debbie Sporken

    2 maanden geleden
  • Debbie2024

    Ik mis Daan Zwierink heel erg Groetjes Debbie Sporken

    2 maanden geleden
  • Guuwsss

    JEAAHHH ILOVEYOUU <3 =D Super leuk schrijf snel verder mop! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen