Thirtyfour
"No Skye please, i'm sorry!" Zei lauren. Ik had haar nu klem gezet in de hoek nadat ik haar de hele kleedruimte achterna had gezeten. "And what do you think im gonna do then?" Vroeg ik en zetten 1 hand in mijn zij. "Well.. ermm.." Het bleef even stil en ik trok mijn wenkbrauwen omhoog wachtend op een andwoord. "Oh i don't know!" Zei ze uiteindelijk. "But i do know for a fact that i'm not gonna like it, what the hell you're gonna do to me." Zei ze wijs. We hadden dit soort momenten gehad en we wisten allebei dat ik altijd wel wat anders van plan was om haat terug te pakken. Het leuke er nu aan voor mijn was dat er nog 6 paar ogen op ons gericht waren.
Ik glimlachte bij deze gedachte en om dat ik bedacht had wat ik bij haar kon doen. Ik ging recht op staan en glimlachte naar haar, vervolgens draaide ik me om en liep naar de rest toe. "Wait Skye, what are you doing." Zei Lauren en liet haar armen zakken, die ze net de heletijd in verweer omhoog had gehouden. Ik polfte naast Tom op de bank en glimlachte naar haar. "Oh no, don't do this to me. Because i remember this one from way back, you're just gonna wait till the second i forget about it and then make your move." Zei ze en deed voorzichtig een aantal stapjes naar ons toe. "No why would you think that?" Vroeg ik liefjes. "I'm staying out of your way from now on!" Ze liet zich op de leuning van de bank zakken en vernauwde haar ogen naar me terwijl ze dat zei. "Not gonna do the same as that, just.." Ik krabte aan mijn kaak net alsof ik er nog even ove na moest denken. "
"I might just tell the others something they would love to hear." Zei ik en keek mijn beste vriendin aan. "What are y- Oh no.. you wouldn't?!" Zei ze en haar ogen werden groot. "What is it you're talking about Skye?" Vroeg Max me. Mijn ogen gleden van Lauren naar Max."I just know you're gonna looove it." Zong ik half. "Skye i'm warning you.. I happen to know you have a little secret yourself." Zei ze. Shit daar had ik niet aan gedacht. Ik stond op en liep richting de spiegels, ging met mijn handen door mijn haar en keek via de spiegel naar de groep. Ze keken vragen van mij naar Lauren en weer terug, ook zag ik dat Lauren haar ogen niet op mijn hield en op de anderen. Na denkend over wat Lauren net zei, ze had gelijk als ik haar geheimpje over Max zou vertellen, zou zij mijn over vroeger ook zomaar kunnen vertellen.
Ik draaide en rende op haar af, wat ik zou doen weet ik nog niet maar ik zou haar vandaag nog terug krijgen. Lauren haar ogen schoten omhoog en ontmoete die van mij en haar mond viel open. "No.. no noooooo!" Haar laatste woord werd uitgerekt omdat ik mijn armen om haar middel sloot boven op haar sprong, waardoor ze haar evenwicht verloor en we samen van de leuning af vielen en werd gevolgd met een luide plof toen we de grond raakten. Ik hief mezelf omhoog en zette mijn beide knieën aan weerzijden van haar lichaam. "Ironic isn't it, you just said you were gonna stay out of my way and here i am on top of you." Grijnsde ik naar haar. "Damn Skye you can be in the English Football team with a tackle like that!" Riep Tom. Ik draaide mijn hoofd richting Tom en schonk hem een glimlach maar die werd algauw verstoord door Lauren die onder mij uit mijn greep begon te worstelen. Als antwoord prikte ik met mijn vinger in haar zij en ze keek me geschokt aan. "You wouldn't!" Zei ze zacht. Ik draaide me nogmaals om naar de rest en keek ze vragend aan. "Should i?" Vroeg ik ze waarop iedereen verwoed begon te knikken en Tom zelfs 'Do it' riep.
Mijn vinger vonden keer op keer de huid van de beide zijden van Lauren die als een gek begon te spartelen en een aantal dingen riep. "What did you say boo, i didn't quite understand you there." Grapte ik. "Get off!" Riep ze in mijn gezicht waarop mijn vingers weer haar zij vonden. "Please!" Riep ze, maar dat was nog niet goed genoeg voor me. "You know what you need to say to make me stop." Ze zuchtte diep "Darling Skye i'm sorry for the joke i made, i know now it wasn't funny in your eyes. Just name a thing and i'll do it to make it up to you." Ik keek haar glunderend aan boog mijn hoofd naar haar oor en zei zacht. "Kiss Max."
Snap het als hier geen reacties onder komen te staan, vond het zelf niet bepaald een goed hoofdstuk maar het word binnenkort wel weer beter, misschien zelfs wel heel binnenkort! ^^
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (8)
snel verdeeuuur!!!
1 decennium geledenOmg niet goed? Ik zit hier met een big smile naar mn beeldscherm te staren wat nogal rare blikken opleverd haha i loveee your storie!! <3
1 decennium geledenABOOO
Snel verduuuuur(flower)
Oh ik had gehoopt dat er nog een hoofdstuk zou komen:P maar blijkbaar niet): Ook al wil ik het niet echt toegeven want ja Max en ik zijn gewoon voor elkaar bedoeldxD Dat was dus echt niet serieus voor de mensen die me wel serieus namen! Zou wel echt geweldig zijn als het waar blijkt te zijn;) Maar love the chapters!!!! Ik ben benieuwd of ze het gaat doen(: Ik moet haar daarna natuurlijk wel slaan maar ja toch zou het leuk zijn als ze het deed en Jay moet zijn mond houden want hij heeft het recht niet om ze uit elkaar te houden! Geweldige hoofdstukjes en ik kan niet wachten om verder te lezen;)
1 decennium geledenxxx
Ik vind het een leuk hoofdstuk:D
1 decennium geledenNou moet ze maar gewoon Max gaan kussen ^^
1 decennium geleden