ThirtyThree
We zaten in de kleedkamer van de jongens, alweer, en het leek alof Zoey en Tom het goed konden vinden. Ze lachten om vanalles en nog wat, wat zorgde voor een glimlach om mijn mond. Ik werd uit mijn concentratie gehaald door iemand die naast me neer plofte op de bank, ik keek naast me en keek recht in de blauwe ogen van Jay. Hij keek me aan met een lieve glimlach, ik schonk hem een kleine glimlach en keek daarna meteen weg. Sinds Lauren me van mijn roze wolk had afgetrokken toen we backstage waren, was ik bang dat Jay in mijn ogen kon lezen dat er wat mis was. Jay sloeg zijn arm om me heen en voor even liet ik het toe maar ik voelde me er op een of andere manier niet helemaal lekker bij en melde na een paar minuten dat ik naar de wc moest. Ik voelde hoe Jay's ogen in mijn rug branden toen ik de ruimte verliet, ik hoefde helemaal niet naar de wc maar ik moest gewoon even weg uit alle drukte.
Ik liep naar de deur waar Kevin ons die middag had binnen gelaten, zwaaide hem open en snoof de frisse avond lucht op maar al gauw sloeg de kou tegen mijn blote armen wat me deed rillen. Ik liep terug naar binnen en boste zo tegen iemand op, Jay hoe kon het ook anders. "What are you doing here?" vroeg ik hem. "Well when you walked out of the dressing room you turned right, while the bathroom is left. So i though i might find you here, and i brought you this." Hij haalde zijn blauwe hoodie die hij, toen we wat gingen drinken, ook aan had achter zijn rug vandaan en gaf hem aan mij. "Thanks Jay, i was just going back inside so i don't need it." Zei ik en liep om hem heen.
"What's going on Skye?" hoorde ik hem achter me vragen. Ik draaide me op mijn hakken weer om en keek hem aan alsof ik niet wist waar hij het over had. "Don't give me that look, i know something is wrong i can see it in your eyes." Ik zuchtte en deed een paar passen naar hem toe tot ik vlak voor hem stond. "You're right, something is going on. But i think i'm not quite ready to tell you yet.." En ik liet mijn blik naar de neuzen van mijn schoenen glijden, plotseling waren deze wel heel intressant geworden. Terwijl ik ze bestudeerde legde Jay zijn vingers onder mijn kin en liet me hem aan kijken. "You know you can tell me anything right?" Vroeg hij en keek me diep in mijn ogen aan. "I know Jay, but i need to figure some stuff out on my own. When i know what to do, you'll be the first to hear it okay?" Vroeg ik hem hoopvol. "In that case, take you're time babe. I'll be here when you're ready, i'll always be here when you need me." Zijn ogen stonden zacht en vol hoop, maar meer kon ik hem op dat moment niet geven. Hij opende zijn armen en ik nestelde mijn hoofd tegen zijn bostkas aan terwijl hij zijn armen om me heem sloot, zijn knuffels waren gewoonweg het beste.
"Skye?! Skye where are y- Oh.. there you are!" Klonk de stem van Lauren door mijn gehoorgangen. Ik maakte me los uit Jay's omhelzing en zag haar om de hoek van de gang naar mij en Jay glimlachen. "What is it Lauren?" Vroeg ik. "Well you've been gone for over 20 minutes now and i wanted to make sure you didn't got lost or lock yourself out or something like that." Glimlachte ze me vrolijk toe. "We'll be back in a sec alright?" Zei ik tegen haar, ze knikte en maakte aanstalte om weg te lopen maar zette die stappen meteen weer terug. "Oh by the way, Zoey and Tom went missing also. Wonder what they're doing." Zei ze terwijl ze haar wenkbrauwen liet wiebelen. "What!" Riep ik meteen. Ze glimlachte en liep weg, ik pakte Jay's hand en liep haar achterna. "Wen did Zoey and To-.." Zei ik toen ik de kleedkamer binnen kwam maar stopte met praten toen ik zowel Zoey als Tom gewoon op de bank zag zitten. "What about Tom and me?" Vroeg Zoey. "Lauren!" Gromde ik. "This should be fun.." Hoorde ik Max grinniken.
Hoofdstukje numero 33 alweer, mijn enige vraag is:
Vinden jullie het nog wel leuk? Ik krijg de laatste tijd niet zoveel reacties meer..
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (5)
Nog steeds geweldig;) Ik ga snel verder lezen(:
1 decennium geledenleuk stukje!! snel verdeeuur!!
1 decennium geledenIk ben echt al benieuwd naar hoe je later het geheim gaat inplannen
1 decennium geledenHahahaha ouchhhh ! Lekker voor Tommiiiiiie, hahahaa maar Skye must tell Jayy !
1 decennium geledenHaha echt een heeel lief stukje
1 decennium geledenYay!