Bericht..
Hier is weer een hoofdstukje wel een korte maar het is al laat morgen zet ik er wel een langere op, maar dan moeten jullie wel reageren. En voor dat ik het hellemaal ga vergeten lieve crazynilsiac bedankt dat je me helpt en je stukje was super leuk
Xxx
Door de ogen van rein:
Ik stuur terug is dit jou manier?? Maak je keus gewoon. Opeens heb ik er geen zin meer in, ik ga dat is beter dan kan Lisa kiezen. Hier heen dan kiest ze voor daan, naar mijn huis kiest te voor mij. Ik loop naar Daan en neem hem even apart. Misschien komt dit raar over maar ik ga naar huis niet dat ik boos ben op jou of jawel nee ik moet gewoon even nadenken. En ik loop naar boven prop alles in me tas en loop naar buiten richting de bus die me naar huis zal brengen. Als ik in de bus zit krijg ik een aantal appjes binnen. Ik open rustig whatsapp en begin met lezen de eerste is van Chisje. Heej broertje, zie ik je snel weer?? X ik antwoord. Ja ben onderweg naar huis leg zo wel uit x. Dan zie ik dat ik bericht heb van lisa ik open hem en lees. Ook verstuurd aan 'daan Zwierink' oke?? Denk ik maar lees wel door. Jullie denken nu waarom aan ons allebei?? Omdat ik jullie duidelijk wil maken dat het mijn fout is en jullie elkaar niets kwalijk mogen nemen, blijf doorgaan met mainstreet succes en plezier in jullie leven x (jullie) Lisa. Dan zie ik dat er berichten binnen komen in groep 'main boys and girls' ik open hem en lees ze snel en volg daarna het gesprek veder het zijn Owen en Anne die ruzie maken over mij, daan en lisa blijkbaar hebben ze niet door dat eij het ook kunnen lezen. Het boeit me eigenlijk ook helemaal niet, ik sluit whatsapp af en stap de bus uit en bel aan me zus doet open. Nu al thuis? Voelde je je niet goed? Het is uit met Lisa se heeft gezoend met daan en hij is ook op haar en zij wil geen keuze maken. Alles is er uit voordat ik er erg in heb, en ik begin voor de zoveelste keer die dag te huilen. Ondanks alles wat Lisa me heeft aangedaan weet ik dat ze van me houd. Ik ga het er vergeven hoe waarneer en waarom weet ik alleen nog niet, ik heb tijd nodig.
Reageer (1)
Oehh snel verduurr
1 decennium geleden