Foto bij 011 - Ella & Liam

Het extra stukje voor vandaag (: !!!


Liam James Payne

Ik zie de paniek in haar ogen. Eigenlijk heb ik wel medelijden. 'Ella, I'm just kidding. Your first reason was good enough.'
'What?! Liam, I was freaking out! Why did you do that?'
'I saw you was freaking. It was funny!' Ik begin te lachen en ze lacht met me mee.
'Admit it, you are a bit mad now.'
'Yes, I am!'
'You better don't be...'
'Or what?'
'This!'
Ik begin haar te kietelen. Ik weet dat ze er niet tegen kan. Ze kan niet stoppen met lachen en de tranen lopen over haar wangen.
'Liammmm... Sto-o-op-pp it-tt!! Please-ee-e!!'
'If I get a kiss!'
'Okay--y! Any-y thi-ing!'
Ik laat haar los en krijg onmiddellijk mijn verdiende kusje. Ik leg mijn handen rond haar middel en zij haar handen in mijn nek. (We liggen op de grond.) Ik trek haar recht en ze blijft me kussen. Dan duw ik haar weg.
'We better go to sleep. Tomorrow they will take pictures of us. And we have to look fresh. It's 1 am!'
'Okay, see you in bed!'
Ze loopt naar de badkamer.

Ella Claire Vanberghe

Ik doe mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Morgen zal ik op alle tv's zijn en in alle blaadjes staan. Ik, Ella Claire Vanberghe, een doorsnee meisje uit België. Ik kan het nog steeds niet geloven! Ik doe mijn haar in een dotje en laat de rest voor wat het is. Liam ligt al in bed en ik kruip er gezellig bij. Hij leg zijn armen rond mij en een fantastisch gevoel overlaadt mij. (Zie foto bovenaan) Een gevoel dat ik niet kwijt wil. Maar zonder dat ik het zelf wil, vallen mijn ogen toe en lig ik in een diepe slaap. Ik word wakker door lieve kusjes in mijn nek gevolgd door 'Wakey, wakey'. Gezegd door een zachte ochtendstem. Ik open mijn ogen en een fel licht zorgt ervoor dat ik ze terug sluit. 'My girl is awake! We can go to my house for breakfast.'
'Okay.' Ik ga uit bed maar twee sterke armen trekken me terug. 'I want a morning kiss!' zegt de perfectste jongen van de hele wereld.


Sorry dat het kort is, maar ik ben druk bezig met iets anders.
Hopelijk heb je er toch van genoten! Xx

Reageer (3)

  • GabiHoran

    Snel verder! (: x

    1 decennium geleden
  • Merry10002Xx

    Originele familienaam

    1 decennium geleden
  • StylesEyes

    ik hou van de voledige naam van Ella. hoe zou dat komen? :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen