Vanuit Rosa;
Vandaag gaan jullie dan eindelijk op vakantie, Sharon is gister blijven slapen zodat jullie vanmorgen vroeg weg kunnen.
Jullie gaan je aankleden, je trekt je mooiste (niet warme) kleren aan. Je doet best veel make-up op. Dan ga je nog even op twitter, je moeder is toch nog niet klaar.. Je ziet een tweet van Daan; Vandaag is het dan eindelijk zover, op vakantie, lekker skien! Je wordt warm van binnen en je wangen blozen.. Sharon kijkt je heel raar aan, maar gelukkig vraagt ze niet wat er aan de hand is. Dan sluit je twitter af, want je moeder roept je omdat jullie weggaan. In auto zingen jullie heel hard Mind Is Blown.. Zelfs je moeder zingt mee! De reis duurt heel lang, naast je zie je Sharon druk aan het typen op dr mobiel.. Wat is zij nou weer aan het doen, vraag je jezelf af. Je tikt haar aan, en vraagt met wie ze aan het praten is.. Je ziet dat Sharon rood wordt, maar ze zegt niks.
Doe nou niet zo flauw Shar.. Dan zegt ze dat het iets leuks is voor jou! Nu ben je heel nieuwsgierig wat het is, maar je laat Sharon met rust. Zelf ga je ook maar op je mobiel.. Miscchien kun je Daan wel bereiken op twitter ofzo. Als je op het profiel van Daan bent, zie je dat hij online is. Laat ik maar eens beginnen met 'hoi'.. Je hebt geluk want hij tweet je terug! Dat had je dus echt niet verwacht! Hmm nog eens proberen, je tweet: 'Heeyyy ik ga ook naar de Pyreneeen! Misschien zie ik je wel! X. Yess alweer antwoord; 'Ja maybe wel' Je hebt nog nooit een tweet van Daan gehad en dan nu twee op één dag! Je hebt nu een mega glimlach op je gezicht.. Scharon kijkt je aan, en vraagt wat er aan de hand is. Je zegt haar dat Daan je getweet heeft.. Maar ze doet net alsof het gewoon normaal is. Er is iets met haar, je voelt het. 'Heb je wel zin om op vakantie te gaan?' Vraag je aan haar. 'Ja tuurlijk wel, gekkie!' 'Ik ben gewoon een beetje moe, heb vannacht niet veel geslapen..' antwoord ze. Je gelooft haar, zelf heb je ook niet veel geslapen, dat is niet zo gek als je denk dat je misschien Daan gaat ontmoeten...

Zeg alsjeblieefttt wat je ervan vind
xxx

Reageer (4)

  • MSstory

    Binnenkort begin ik met een nieuwe story als je die wilt lezen moet je op twitter @images4mainiacs gaan volgen xx

    1 decennium geleden
  • MSstory

    heyyy
    ik denk dat ik stop met deze story... SORRYYY XX

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    LEUKK SNEL DOOORR!

    1 decennium geleden
  • x_Raisa_x

    Het is echt super duper leukxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen