Foto bij 2. linza

zet in de reactie wat je er van vindt

Ik hoor what makes you beautiful dat betekent dat het weer tijd was om op te staan. Weer een lange dag voor de boeg. Ik ben pas om 4 uur klaar en heb ook nog eens gym het laatste uur. Ik kleed me aan doe me make- up en ga naar beneden om te ontbijten. Na dat ik klaar ben ga ik als elke morgen naar boven om me tas te pakken. Eva en ik zijn op school aangekomen en gaan weer naar onze kluisjes. De bel gaat en we gaan naar onze klas. De eerste les hebben we van onze mentor hij verteld dat er 5 nieuwe jongens bij ons in de klas komen en dat ze elk moment kunnen binnenkomen. Na 10 minuten zijn de jongens in onze klas gekomen. De directeur vertelde wie ze waren en wat ze kwamen doen hier op school. Alle meisjes uit onze klas begonnen keihard te gillen toen de 5 nieuwe jongens binnen kwamen. Eva en mij boeide het niet heel veel dus we bleven gewoon zachtjes door fluisteren. 3 van de 5 jongens kwamen voor ons zitten omdat daar toch nog plaats was. Ze stelden zich voor als Niall, Harry en Zayn ze lijken mij best wel aardige jongens. De directeur vertelden ons dat we ze als normale jongens moeten behandelen omdat hun niet gezien wouden worden als de jongens van One Direction. De volgende 3 lessen zaten ik en Eva zoals altijd naast elkaar. De nieuwe jongens kwamen elke les voor ons zitten. In de pauze vroegen de jongens of ze bij ons mochten zitten en wij vonden dat prima de laatste lessen gingen snel voorbij en daar was ik blij mee. We hadden veel huiswerk opgekregen dus begon als ik thuis was daar gelijk mee. De middag ging snel en ik ging ook vroeg slapen want ik heel erg moe geworden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen