Ik begrijp niet hoe ze zo rustig kan blijven. Ik zou freaken moest ik foto’s zien van mijn vriendje op date met iemand anders. Ik wil er niet steeds over beginnen, maar het is mijn koppige persoonlijkheid die het van me overneemt. ‘Zara, ben je echt maar een beetje jaloers? Je ziet foto’s van je vriendje op date met iemand anders en jij blijft er redelijk kalm onder.’ ‘Sanne, ik vertrouw hem en ze is een vriendin.’ ‘Maar serieus Zara! En die foto’s dan?’ ‘Toen ik met Joren was, was ik ook close met Stijn. Waarom kan Liam niet hetzelfde met Hilary?’ ‘Omdat Hilary single is! Of omdat jij aan de andere kant van de wereld zit!’ ‘Sanne, als je zo gaat beginnen, word ik nog eens echt jaloers.’ ‘Eindelijk!’ ‘Sanne! Serieus!? Ik vertrouw Liam.’ Ik laat ze zeggen en stuur gewoon zelf een smsje naar Liam.

‘I think your girl is getting jealous.. But what they write in the magazines is hard! I hope it’s something different in real life…. Sanne’
Zara zou me vermoorden moest ze het weten. ‘Wie sms je?’ ‘Gewoon, mijn moeder. Ik ben iets vergeten vragen.’ ‘Iets belangrijk?’ ‘Nee.’

‘No, trust me. Okay, it looked like a date. But it wasn’t! is she really jealous? Do I have to call her one more time? Liam.’

‘No, if she knows I told you, she’ll kill me (: Sanne.’

‘Okay, I think it’s kinda cute. If she’s jealous, she really loves me (:Liam.’

‘She does, Liam. She does…’


‘Is het geen goed idee om te picknicken?’ ‘Ja, eigenlijk wel…. We kunnen naar mijn huis voor het eten.’ ‘Ok! Girls-day!’ We wandelen terug naar huis wanneer een man ons tegenhoudt. ‘Hallo, ik zou een paar vragen willen stellen aan Zara.’ ‘Eh… ok dan maar’, antwoordt ze. ‘Hoe is de relatie tussen Liam en jou op dit moment?’ ‘Goed.’ ‘En het feit dat hij je bedroog?’ ‘Hij bedroog me niet. Het is maar een gewone vriendin. En meer heb ik er niet over te zeggen.’ Ze trekt me mee. ‘Ik wist het! Ze gaan me weer irriteren tot ik zeg wat ze willen horen.’ ‘Negeer ze gewoon’, raad ik haar aan.

Het is al een week verder en er zijn nog meer foto’s verschenen van Liam en Hilary. Zara begint zich ook al jaloerser te gedragen. Ze skypt elke dag met Liam en je kunt aan hem zien dat hij nog altijd evenveel van haar houdt als voor al die foto’s. toch wil ik hier het fijne van weten. Ze is al eens bedrogen geweest en dat was al een keer teveel.

‘Honest now: are you dating that girl or not?’

‘No, I’m serious. She’s just a friend. She helps me.’

‘With?’

‘I can’t tell you.’

‘Liam, everyone all over the world thinks you’re cheating on Zara.’

‘Is Zara with you?’

‘No, why?’

‘Hilary helps me with a surprise for her.’

‘Serious?’

‘Yes! Hilary is a photographer. She helps me with a surprise for Zara. Because she have to miss me.’

‘Ow Liam.. that’s so sweet, but she’s getting more jealous.’

‘We’ll see. I’m going to skype with her in a couple of minutes…’

‘Ok.’

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen