Foto bij 1. linza

Na 7 weken moeten we weer naar school. In de vakantie ben ik met Eva naar de Verenigde Staten gegaan om precies te zijn naar New York. We gingen met Eva’s moeder vader en haar tweeling broertje en zusje. We verbleven in een groot hotel, Eva en ik deelde een kamer. Maar nu heb ik weer school wel gelukkig het laatste jaar. Ik zit wel gelukkig bij Eva in de klas. Na school wil ik model worden- dat is mijn droom sinds ik klein ben. Nadat ik heb ontbeten en me make-up heb gedaan ga ik nog ff naar me slaapkamer om me tas in te pakken. Ik kijk op me wekker om te zien hoe laat het is, ik zie dat het half 8 is en over 15 minuten komt Eva om me op te halen om samen op de fiets naar school te gaan. Na 15 minuten te hebben gewacht en me veder helemaal klaar te hebben gemaakt. Loop ik naar beneden om me fiets uit te schuur te halen, net op het moment dat ik me fiets heb uit de schuur heb gehaald komt Eva aan fietsen om naar school te vertrekken. We komen op school aan en lopen naar onze kluisjes die naast elkaar staan. Als we onze boeken hebben gepakt en de andere spullen in ons kluisje hebben gestopt gaat de bel en vetrekken we naar de eerste les. Om 12:00 hebben we eindelijk pauze na 4 lange saaie les uren. Als de bel weer gaat dat de pauze voorbij is hebben we nog 2 les uren. Eindelijk ben ik voor vandaag weer klaar met school. We hebben niet veel gedaan en hebben ook geen huiswerk dus Eva en ik gaan naar Starbucks toe. Na een half uur vertrekken we weer. Als ik thuis kom zie ik dat het half 4 is. Ik neem een bad en trek een sport broek aan en ga tot het eten voor de tv zitten. Me moeder zegt dat het eten klaar is en we gaan eten. Nadat we hebben gegeten ga ik naar me kamer om daar achter me laptop te gaan. Als ik zie dat al weer half 11 is ga ik maar naar bed om morgen niet als een zombie op school te komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen