085
Logan Thom Roosevelt
Het X Factor seizoen zit er bijna op en dat betekend dat ook mijn straf bijna is afgelost. De afgelopen weken waren alles behalve leuk, ik heb niks kunnen doen wat ik leuk vind. Liam heb ik geen haar kunnen krenken, telkens als ik even in zijn buurt ben, komen er meteen twee andere crew leden me vergezellen. Waarschijnlijk weet iedereen waarom ik hier ben en weten ze ook dat Liam het slachtoffer was, daarom dat ik nooit alleen met hem ben. Iets wat me enorm frustreert. Dankzij hem ben ik hier en heb ik de slechtste tijd ooit.
Vanavond zijn de halve finales en ook One Direction doet weer mee. Ik heb geprobeerd om ze te saboteren, maar helaas ben ik betrapt en met een boog de studio uit gegooid. Daarna heb ik de hele middag en avond buiten in de kou gezeten, ze lieten me niet meer naar binnen na mijn sabotage poging. Vanavond mag ik weer naar binnen, eigenlijk alleen maar omdat ze mijn hulp nodig hebben.
Samen met een paar anderen zet ik de spullen voor de show klaar, alle deelnemers komen langs voor een microfoontje, ook One Direction. Net voor zij aan de beurt zijn, word ik weg geroepen waardoor ik weer niet kan stoken. Ik word er langzaamaan gek van, ik MOET iemand iets aan doen. Ik doe wat me gezegd word en ga weer terug naar de microfoontjes. Als de laatste is geweest loop ik terug naar de crew room. Ik krijg mijn opdrachten voor vanavond en ik kom erachter dat ik alles alleen moet doen. Degene met wie ik moet werken, is ziek en dus sta ik er alleen voor.
Zuchtend loop ik naar mijn plaats en begin met mijn werk. Wat inhoud: de kandidaten begeleiden voor ze het podium op moeten en nadat ze het podium zijn afgekomen. Iets waar ik wel blij om ben, nu kan ik iets doen wat eigenlijk niet mag. Aangezien ik alleen ben, zal ik niet zo snel betrapt worden. Ik leg klaar wat klaar moet liggen en kijk op de lijst met kandidaten. Ik zie dat One Direction als vierde aan de beurt is. Ergens in mijn achterhoofd ontpopt zich een plannetje, een plannetje om Liam zoveel mogelijk pijn te doen.
Bij drie reacties of meer ga ik verder
Reageer (3)
Tja, je hebt er niet bij gezet dat het van 3 verschillende mensen moet komen dus.
1 decennium geledenNu moet je je wel aan je woord houden, en verder gaan.
Ik wil dat je verderrrr gaat
1 decennium geledenVerderrrrr
1 decennium geleden