Weg...
En jullie hebben dubbel geluk er zijn nu 2 mensen die schrijven en ik heb vakantie dus extra veel hoofdstukjes voor jullie
Xxx frederique
Door de ogen van Lisa:
Ik weet het even niet meer, ik voel me tranen op komen dus ren ik snel naar buiten ik moet nadenken. Ik ren en ren minuten lang, ik stop bij een hutje dat ik ooit samen met roos en sharon
*verleden gedachten*
We zaten in groep 6 en waren naar schooltijd met ze drieën vanuit waalre naar eindhoven gefietst, en hebben daar ergens in een buitenwijkje die hut gebouwd. Hij was best van gelukt alleen toen we savonds rond 7 uur lachend onder de kleerscheuren thuis kwamen waren onze ouders wel erg boos, maar wat was dat een top tijd.
*terug in het heden*
Ik loop naar binnen, waarom? Waarom kan ik niet gewoon voor Rein kiezen en Daan vergeten? Waarom ben ik zo stom? Ik pak me mobiel en zie dat ik al 25 nieuwe berichten heb, lies waar ben je we hebben je nodig reageer please x allemaal dat soort berichten. Ik open de groepschat met Mainstreet en de andere meiden en stuur: heey allemaal, sorry dat het zo moet gaan maar ik denk dat het beter is als ik niet terug kom. Maak je geen zorgen om mij, ik red me wel x lies. Ik verstuur hem en dan open ik me chat met roos. Heey sgat, je weet het nu ook het is beter nog veel plezier daar ik kan het niet sorry x lies. Ik druk op verzenden. Dan stuur ik naar rein. Ik wil een keus maken maar het lukt me niet. het is beter als we elkaar voorlopig niet zien x lisa. Ik druk op versturen en stuur nog snel naar daan. Waarschijnlijk weet je het intussen al, het is beter zo maar weet wel ik neem jou niets kwalijk x lisa. Dan sluit ik whatsapp af en loop naar het station onderweg naar utrecht.
Door de ogen van Rein:
Wacht nog maar even zegth yasmine. Ik loop naar de keuken pak een glas water en gooi het over daan heen. Eigen schuld sukkel!! Precies op dat moment komen me tranen en storten ik en Daan in elkaars armen om samen uit te huilen. Als we elkaar weer los laten voel ik me mobiel trillen en zie dat lisa een whatsapp heeft gestuurt naar ons. Ik open het en lees het hard op voor. Heey allemaal, sorry dat het zo moet gaan maar het is beter zo, maak je geen zorgen over mij ik red me wel x lies. Ik krijg een brok in me keel even later krijg ik er nog een prive en antwoord. Is dit jou manier???? En sluit whatsapp weer af.
Reageer (2)
snel door(:
1 decennium geledenSnel verder xx
1 decennium geleden