Foto bij 009 - Ella

Als we door Londen rijden, kan ik het gewoon niet geloven. Ik ga in deze mooie stad wonen. We passeren het park. 'A romantic walk tonight?' fluistert Liam in mijn oor. Ik knik. Zijn schattige glimlach doet me dromen. Voor ik het weet zijn we bij het appartement. 'Here beautiful, your key', zegt Liam en hij geeft mij de sleutel. Ik ga naar binnen, neem de lift en open de deur. Het ziet er zo mooi uit! In de tussentijd zijn de andere al toegekomen en dragen ze de dozen naar boven. Zelfs Niall. Ik begin al een beetje uit te pakken, maar het is raar. Ik moet zelf beslissen wat waar moet komen en hoe alles moet staan. Ik begin dan maar met mijn kleren, want dat is nog het gemakkelijkste. Als alle dozen boven zijn, wil ik ze iets te drinken aanbieden. Maar dan realiseer ik dat ik nog niets in huis heb. 'Sorry guys, if I had something to drink I would ask you to drink something. But...'
'No problem, we have to go anyway', zegt Louis.
'Thank you all for helping me', ik geef hen elk een knuffel. Alleen Niall slaat kil zijn handen om me heen in plaats van een warme knuffel te geven.
Dan laten ze Liam en mij alleen achter

'So love, what are we going to do?' Liam kijkt mij lief aan.
'I have enough work now. It would be friendly if you helped.'
'Okay, but we make that romantic walk tonight. Deal?'
'Deal. You can start with my shoes. Pair by pair in that closet over there.'
'Sure captain!' hij doet een onderdanig teken en begint aan zijn werk.
'Liam? I have nothing to eat tonight..'
'No problem. My mom will cook for us the first days.'
'Serious? She don't have to do that.'
'She wants to. How late is it anyway? Your shoes are done.'
'It's seven pm.'
'Then we have to go to my house for dinner.'

Ik sluit de deur en we gaan naar beneden. We wandelen hand in hand naar zijn huis. Het is inderdaad heel dicht. Achter het eten maken we onze romantische wandeling. De zonsondergang is prachtig. 'I can't believe I'm actually here.'
'You are and I'm so happy. Finally I can see my girlfriend whenever I want. But now the paparazzi will know it too.'
'I know. But I don't care. I'm here with you and that's the only thing I want.'
Hij kust me en de zonsondergang wordt verstoord door flitsende camera's.


Reacties zijn welkom :)
Bij 3 reacties plaats ik morgen een extra stukje. Aan jullie of het zal lukken
!

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen